Op het moment bezig hem te beleren.
als 1 jarige gekocht, volledig groen en niet gewend aan mensen. Na veel geduld en liefde nu al veel bereikt samen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeska2 schreef:Jongens, ik heb een ‘probleem’. Niet echt natuurlijk maar he, misschien hebben jullie tips!
Wij hebben de paarden op het land. Vrij weinig gras nu, zoals de meeste denk ik. Dus we hebben nog een klein stukje groen, dat denk ik over 3 dagen op is. Dan willen we gaan bijvoeren. Ze staan met z’n 2en. Hooi los op de grond is een optie, maar kans op wegwaaien naar de buren..niet de bedoeling! grote zwarte ton met hooinet erin/erover is een optie maar straks gaan ze er in staan of krijgen ze ruzie oid.. 2 tonnen dan? Hebben jullie ideeen of tips? Voeren jullie bij op het land, en zo ja, hoe?
Jeska2 schreef:Jongens, ik heb een ‘probleem’. Niet echt natuurlijk maar he, misschien hebben jullie tips!
Wij hebben de paarden op het land. Vrij weinig gras nu, zoals de meeste denk ik. Dus we hebben nog een klein stukje groen, dat denk ik over 3 dagen op is. Dan willen we gaan bijvoeren. Ze staan met z’n 2en. Hooi los op de grond is een optie, maar kans op wegwaaien naar de buren..niet de bedoeling! grote zwarte ton met hooinet erin/erover is een optie maar straks gaan ze er in staan of krijgen ze ruzie oid.. 2 tonnen dan? Hebben jullie ideeen of tips? Voeren jullie bij op het land, en zo ja, hoe?
Jeska2 schreef:Ohhh wat een leukerd!! Ik wil ook een dream boy baby
moniek21 schreef:Jeska2 schreef:Ohhh wat een leukerd!! Ik wil ook een dream boy baby
Nou ik ben wel genezen van een Dreamboy babyik lees ook steeds meer dat ze vrij rillerig zijn ..
Nou dat was de mijne dus ook die ik als veulen kocht ... de eerste keer na het beleren dat ik erop ging lag ik er binnen 1 min af ... gekneusde ribben hersenschudding en een illusie armer .. uiteindelijk ingeruild op Huds