Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Had haar gisteren voor het eerst peesbeschermers en strijklappen aangedaan en ze liet een keurige piaffe zien
en van die spaanse hogeschoolsprongen kon ze ook
Landra schreef:He Zsazsa, bevalt het nog steeds in Italië? Wat doe je daar allemaal? Is de plek op zijn kont trouwens wel mooi geheeld?
Heb nog niemand gehoord die dit jaar met ZK wil dekken. Heb je zelf nog andere hengsten op het oog Raiza?
Heb ons monstertje van de week weer gemeten 2 dagen voordat 'ie 8mnd zou zijn, 1.50m hoog al!
strovrouw schreef:Tjoepie?
Benieuwd naar foto's!
Ik zal ook eens zien dat ik een recente foto kan plaatsen van Edje (...), ze is bijna 10 maanden, maar echt niet lelijk!
Binnenkort gaan we haar moeder weer laten dekken, als alles meezit, en jawel, weer door ZK.
Ankiiej schreef:hij erft bijna alleen maar vos na,
zelf houd ik daar niet van, ik vind zjengis khan ook niet zo mooi, Wel super bewegingen!!
x
. Ik vind hem zeker 1 van de mooiste jonge hengsten, maar ik hou dan ook wel van een beetje massa in een paard. Ankiiej schreef:hij erft bijna alleen maar vos na,
zelf houd ik daar niet van, ik vind zjengis khan ook niet zo mooi, Wel super bewegingen!!
x
Ik hou ook niet echt van vos, maar ik vind Zjengis echt wel een super mooi paard! Superchique hoofdje, heel veel uitstraling en wat steviger gebouwd dan de huidige hengsten die bijna omvallen als je een keer hard blaast. Ik vind hem zeker 1 van de mooiste jonge hengsten, maar ik hou dan ook wel van een beetje massa in een paard.
Was inderdaad nog maar 2 maanden onder het zadel. Echt nog een poppetje.