Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SteffieA schreef:Ach ja een merrie van de kraamstal waar Cas stond heeft 368 dagen gedragen dus voor je het weet ben je nog wel even verder![]()
Je kunt toch niets anders doen dan afwachten. Maar ze heeft ook nog geen tekenen dan?
Je hebt gelijk dat via de IBOP het meest gericht (en goedkoopste) is. Alleen madam kan echt heel fijn lopen en op de een of andere manier ben ik bang dat ze dat misschien straks onder de man niet zal laten zien. Ik weet het, slaat nergens op.
Maar als we IBOP gaan doen word het denk ik toch volgend voorjaar. Ze moet nu nog onder de man en ze vragen nogal wat bij zo'n IBOP vind ik.
ik heb er 1tje die nu nog 2 maand de wei opgaat, en dan 3 maand rijden en klaarmaken voor de IBOP in november, moet te doen zijn, vorig jaar ook met 2 merries gedaan, beide geslaagd.
)
(sorry is niet opschepperig bedoeld of zo maar ben heel blij met haar. Ze lijkt echt potentie te hebben)

, maar dat zie ik bij de Dayano's in dit topic ook. Ze groeit als kool, is nog wel ribbig, maar er begint meer kont op te komen.
.
Daar ga je vast veel plezier aan beleven!
. 

. Ben tenslotte er 7 jaar tussenuit geweest en tegenwoordig zie ik bijna niet anders dan jonge paarden zo ver achter de loodlijn.
Die van mij wil uit zichzelf ook heel snel achter de teugel kruipen! Moeilijk hoor, om er dan lengte in te houden! Maar het ziet er veelbelovend uit!! Ga je haar zelf rijden??