Wees maar heel trots op je prachtige tekening, maar dat ben je vast en zeker wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mar_tatricia schreef:@Roanda Mooi beestje,en ook zo'n reus!
De mijne is 1.73,moest ik wel aan wennen in het begin.
Momenteel is ze een maandje op training,wordt ze wat verder doorgereden.
Ik had het graag zelf willen doen maar ze was een beetje erg stoutzeg maar...voor mij lastig omdat ik van de zomer aan mijn rug ben geopereerd(lang verhaal)
Gisteren ben ik er weer opgeklommen en het ging echt fijn.![]()
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=43JLNUTC[img

)
Maar je kunt hier wel goed zien wat voor een hals erop zit...
_Lorette_ schreef:Die tekening is nagenoeg perfect! Daar zou ik echt ontzettend blij mee zijn.
Ik vind een tekening van mijn paard ook erg leuk, maar ik bespaar me het geld en het wachten en probeer zelf maar wat op papier te zetten. (Al is het vreselijk slecht als je het vergelijkt met zo'n tekening.)
Ik heb nig twee losrij fotootjes:
http://img264.imageshack.us/img264/5581 ... allnp6.jpg
http://img68.imageshack.us/img68/2446/2 ... allnf5.jpg
Niet zulke voordelige foto's, maar het is wat. Mijn merrie heeft een achterbeen van heb ik jou daar, maar haar voorbeen is te traag. Het belemmert haar achterbenen, omdat ze niet snel genoeg afwikkelt. (Je ziet het op de foto's wel een beetje. Haar achterbeen staat tegen haar voorbeen aan.) De hoefsmid zet haar altijd wat anders op de ijzers om haar van voor vlugger te laten worden, maar het blijft slecht.
Op Lotje zou je best een ongelooflijke voorbeenzwiephengst kunnen zetten...

_Lorette_ schreef:Ik dacht het ook niet te zien op de foto's die hier zijn geplaatst. Misschien zit het meer in mama en opa.
Haha, vind je? Charlotje is nog het dunste paard bij ons op stal. Nu is ze voor haar doen mooi op gewicht. Zo gauw het weer het toelaat gaan ze 24/7 op ons grote weiland, daar krijgt ze een 'ik ben drachtig van een drieling'-buik van. Wij hebben ze altijd te dik...
Dat zou ik ook wel wat meer willen hebben. Dan hoef je niet zo eindeloos laag en rond te rijden om ze fijn door de kaak te krijgen. 

Super, joh! 
Ldinalover schreef:Wij hebben ook een dochter van Negro.
Zamorah heet ze, ze word dit jaar beleerd.
In April word ze 3.
Heb niet echt een goede foto van haar, alleen een paar van d'r koppie.

roanda schreef:Hallo Allemaal,
Ik kom er wat laat in denk ik, maar ik heb ook een kanjer Negro merrie!![]()
Ik kocht haar toen ze net 4 jaar moest worden, en was nog helemaal groen en een uit de kluiten gewassen ponie![]()
Ze was heel mager, en 1m 62.
Ik ben haar eerst op krachtvoer gaan zetten uiteraard, en langzaam kwam ze wat bij.
Heb dr zelf zadelmak gemaakt, op wat heet en ongeduldig karakter na was ze echt super braaf!
Ze is inmiddels uitgegroeid tot een knappe jonge dame van 6,5 jaar(ze is van juli), en meet nu 1m 72!!
Voor foto s kijk in mn profiel.
Je ziet idd wat ik al vaker heb gelezen echt alle ogen bijna hetzelfde, heel leuk.
Tyra loopt inmiddels Z1 dressuur, en ja hoor, heet op ander terrein, maar niet on houdbaar![]()
Springen vind ze het einde, ze moet dan ook al bijna naar t L.
Vind het voor mij en mn man een toppertje, zeker qua karakter!!
Timbers schreef:Wat een leuke paardjes heb je![]()
Welkom bij de familie
De tekening is trouwens af....ziet er al weer iets anders uit dan op dit plaatje maar dit is leuker voor het vergelijk![]()
Ze heeft trouwens op bokt ook een topic over de tekening van Timber en nog een andere met andere tekeningen van haarzelf dus wellicht kunnen jullie d'r zelf Pb-en
In dit topic staat de tekening van Timber viewtopic.php?f=149&t=731404&hilit= en volgens mij in deze de andere paardjes viewtopic.php?f=149&t=700711&start=0&st=0&sk=t&sd=a
gave tekening 
Nu maar hopen dat me hoefsmit het ook goed vind gaan. 
Alleen heeft Veloz een bredere nek, en mag hij wel iets wat minder grasbuikje hebben...
Verder zie je bij de alle andere Negrootjes ook natuurlijk wel overeenkomsten, maar die zijn toch heel anders. Dat is maar goed ook, anders word het zo saai he? haha..

_Lorette_ schreef:Ja, je ziet behoorlijk wat verschil. De mama's hebben ook nog invloed, dat scheelt in ieder geval.
Ik vind mijn merrie echt vreselijk op haar moeder lijken en maar weinig op Negro.