De mijne staat alweer een tijdje met een peesblessure maar ik mag nu weer gaan draven onder het zadel dus het gaat weer de goede kant op!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Voor mijn houding en zit kreeg ik een 6, voor aanleuning een 6 en voor tact e.d. ook een 6. Mijn vriendin had de proef opgenomen op video en dus hebben we deze later even bekeken.. maar we hebben geen énkel foutje kunnen vinden en hij liep écht súper stoer.
nouja, dan blijft het toch een jury sport.
Ben zo trots op hem
. Hij liet zich weer super stoer zien en de middendraf was 2 keer goed voor een 8
overal 7'ens op en maar een paar 6'jes 
hij bukt mooi op de sprong en gooit zijn kont er goed uit
. Binnenkort start ik hem even op een oefenparcourtje en als dat goed gaat, gaan we ook op officiële springwedstrijden starten

en klaar is kees.

En dat voor de eerste keer.. Pff.. Goed gedaan!

Jokano schreef:En Matthijs hoe is het gegaan?
Mijn paard gaat weer de goeie kant op. We rijden nu rechte lijnen in stap, draf en galop. Ze was niet zo braaf in het begin, maar nu gaat het weer de goeie kant op. Mijn bijrijdster gaat volgende week meedoen aan de talentenjacht, dus hopelijk gedraagt ze zicht dan een beetje!
Komt vast allemaal goed!

Haar pees is super goed genezen! We mogen weer aan het werk. Nog een paar maanden rustig aan doen met zijgangen en uitgestrekte draf, maar voor de rest is het weer goed.
Zo'n lief paard!!!