Dankjewel voor het compliment! Ze is nog wel wiebelig op de beentjes, maar het trekt allemaal goed bij en ze komt ook al wat aan. Het gaat goed met pleegmama, gelukkig!
Vorige week kwamen ze van van Uytert insemineren en die man zei ook dat hij hoogst waarschijnlijk geen vosfactor heeft
joycejj
Geplaatst: 28-05-18 21:24
Jouw merrie is toch een donkervosje fokfanaat? Welke kleur denk je dat het veulen krijgt? Ik vind t altijd zo moeilijk, t zijn net toverballen. De ene is bruin en blijft bruin en de andere kan vervolgens heel donker onder zn jasje vandaan komen. Had vorig jaar een Totilas veulen, dacht echt dat die wel heel donkerbruin zou worden, maar eigenlijk is hij zowat dezelfde kleur als zn moeder geworden. Terwijl moeder als veulen juist heel licht van kleur was en haar eerste veulentje ook Maar toch hebben ze nu allemaal zowat dezelfde kleur
Nou slapper kunnen de banden niet .. alleen uier nog niks heb zo idee dat ze die volschiet voor de bevalling.. gister was ze flink onrustig ik dacht echt nu gaathet beginnen maar helaas.. elk uur wekkertje geboortealarm om camera bewaking en je zal zien nog zal ik het missen haha