Jammer dat de link het hier niet doet Ben vooral benieuwd naar die van de jazz nakomeling. Ookal gaan we dit jaar naar een andere hengst hij blijft staan voor volgende dekkingen
Ik ben nog steeds erg enthousiast!! Merrie in onderschrift gaat daar bij dit jaar wel! Twijfelde vorig jaar nog maar ik ben echt om
er zijn al een stuk of 5 hengsten geboren maar in mijn "omgeving" ook alleen merries. Hij bevrucht dus goed!
de guardian s x ferro is zeer nauw verwant aan de mijne. De moeder van de ferro is de grootmoeder van mijn UB40.
filmpje en foto's zien er goed uit! Zo benieuwd wat er uit mijn merries gaat komen ! Dat wit zou ook wel eens bij Trento B vandaan kunnen komen.
Van mij mag er wel lekker veel wit aan zitten hoor! Ik word steeds benieuwder als ik die knappe veulentjes zie
Ik vind veel wit ook juist mooi! Woensdag ga ik hem weer zien bij de dalhoeve. hopelijk laten ze ook wat veulens zien!!
binnenkort is er een show bij stal vd sande zelf met de hengst Guardian S en een presentatie van enkele veulens van hem.
Super leuk dat ie ook bij hun op stal een show loopt!!! Twello en Ermelo zijn hier niet echt om de hoek hahaha!Hopelijk doen ze de show buiten!
Gefeliciteerd Rhea!lisch schreef:Ga je daar heen timo?? want dan pb ik je nog even daarna ik niet namelijk Ja, ik wil er wel graag naar toe! Ik ben erg fan van hem, maar heb hem nog nooit echt mooi op de foto staan helaas!
Timo schreef:Gefeliciteerd Rhea!lisch schreef:Ga je daar heen timo?? want dan pb ik je nog even daarna ik niet namelijk Ja, ik wil er wel graag naar toe! Ik ben erg fan van hem, maar heb hem nog nooit echt mooi op de foto staan helaas!Leuk!! Ik pb je via fb even tzt!!