Jeetje Lianne, oliebol oliebol oliebol! Hopelijk is hij snel weer boven jan, wat een ellende!
Haike, dat begint wel ergens op te lijken!
Pandora loopt sexy te zijn op pantoffels hihihi.
Hier weer een boel gedoe gehad, na maandje stil door ziekte maandag weer opgepakt na weekje dubbele longe. Hij was er ook echt aan toe, weer flink bijgekomen, flink aan het verharen, knap brutaal aan het zijn en weer glim erop!
Maandag ook eerst half uurtje longe gedaan en wilde ff stapje drafje onder t zadel doen. Hij was echter gewoon niet te rijden. Kaak eruit beuken, geen stuur, niet ontspannen, alle kanten op vliegen, bit pakken en vooral KEIhard met zijn kop slaan in stap en draf..Ben na 15 minuten afgestapt. In tegenstelling tot de vorige keren (dan had ik altijd het gevoel dat het iets in het lijf was) nu het idee dat hij ergens gefrustreerd over was buiten t lijf om. Het is echt door mijn hoofd gegaan om hem maar te verkopen, blijkbaar te hoog gegrepen dit paard...Op advies van stalgenootje even in de longeer gedaan en tadaaaaa er ontplofte er een! Ik denk minimaal 50 rondjes plat door de bocht. Hij had dus inderdaad frustraties! Normaal laat ik hem minimaal 1 keer per week lekker scheuren en bokken, maar doordat ie zo ziek was geweest niet meer aan gedacht. En nu is ie dus ook nog van 24/7 land naar halve dagen paddock gegaan! Oepsie..lesje geleerd! Eigenlijk is ie dus nog best lief gebleven 
Dinsdag ging het al een stuk beter gelukkig, zaterdag met een Thiedeman eraan (langste stand) omdat ie zo vreselijk snel is met dat hoofd slaat dat ik dat niet op kan vangen en meneer heeft het niet 1 keer ook maar geprobeerd! Lijkt erop dat ie in de opbouwfase (nu de 6e ofzo in een jaar, grr) toch echt meer druk nodig heeft om fijn te kunnen lopen dus ik hou m er nog even een paar weekjes aan. Als hij zich gedraagt voelt ie het ding amper!
Ik laat hem deze week doorrijden door onze stalruiter (ben aan het slopen in nieuwe woning) en hoop dat ie dan weer een beetje in het gareel is...Kortom, opluchting alom!