Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KSB schreef:De ferro die ik gehad heb was juist het tegenovergestelde, erg sensibel en moest met veel rust behandeld worden. Heb het geprobeerd met de harde hand, maar kreeg daar een mega gestresst en heet paard voor terug. Veel rust en ontspanning is wat ik van haar geleerd heb. Heb concessies moeten doen in onze trainingen door de jaren heen, maar zou ik het gevecht aangaan wist ze niet meer waar ze met haar lichaam heen moest. Mijn jonge ruin daarintegen is het tegenovergestelde..

KSB schreef:Jaa mijn ruin is erg braaf en cool in zijn hoofd, maar heeft die harde hand en regelmaat wel nodig om gehoorzaam te zijn. Merrie was meer kijken per dag hoe ze in haar vel zat!

. 

X_Audrey schreef:
X_Audrey schreef:Wanneer heb je onderlinge wedstrijd calypso?

E_v_a schreef:Volgens mij had ik me hier al is gemeld, maar kan het niet meer vinden.
Ik ben ook in het bezit van een Ferro x Vincent x Symfonie merrie.
Ze word dit jaar 8 jaar. En ik start der inmiddels in het L1.
X_Audrey schreef:Mag ik me hier ook komen melden als trotse amazone van een ferro x krackc x contango x ulft?![]()
Tendance schreef:Haha...
Dit zijn chunks voor op een Noosa armband.
Die heb ik vanmiddag zelf gemaakt bij Atelier Piba.
In alledrie zitten haren uit de staarten van onze paarden, maar omdat het hier alleen om Ferro gaat noem ik alleen de middelste.
Van boven naar beneden: Puur, Dance en Cip.