Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Na wat snoepjes en doen heb ik eerst haar benen gepakt, liet ze bij mij prima toe. Alleen mocht ik haar lies niet aanraken. Uiteindelijk liet ze ook toe dat de vee arts eraan zat. Hij kan niet echt de vinger erop leggen wat het nou is. Lijkt uit haar knie te komen. Ze heeft nu een spuit voor haar spieren gehad en metacam. Morgenmiddag moet t beter zijn anders is t echt goed mis. Dus heel spannend nu.. fargo schreef:Heel herkenbaarEen Obelisk met pijn heeft ECHT pijn en wil dan liever niet dat je er aan komt of naar wijst of whatever inderdaad en dan zijn vreemden nog meer een no no qua aanraken. Ik herken dat. Ze zijn dan echt zich zelf niet al zullen ze van de eigenaar als ze die vertrouwen wel heel veel pikken op den duur (de mijne in ieder geval wel)
en af en toe dus een verstapping alsof het uit schouder komt. Verder goed inbuigen en uiteindelijk ook wel willen lopen, maar ik voelde nu het zoeken in de stap gisteravond en het viel ineens op zijn plek. SplashIsLief schreef:Balen van jullie paarden
Die van mij is op zich goed maar gaan we heel anders aanpakken qua rijden dus ook omschakelen.