Gelukkig nieuwjaar nog allemaal!
@Empress
Balen zeg van die val. Lijkt me erg pijnlijk! Nu alles goed?
Leuk een puppy

@MonteKarlo
Gefeliciteerd met je WP!

@R_S_H
Netjes hoor!
Gefeliciteerd! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gefeliciteerd!
Maar t ziet er wel chique uit.
, een echte lieverd.
. Ook is de tandarts geweest en hij bleek toch flink wat haken te hebben. Nu is hij ook een stuk lichter in de hand en heerlijk te rijden. Ik hoop over een maand of 3 weer volledig aan het trainen te zijn
.
. Hij stond echt te genieten
, helemaal relaxed. Hij zat niet helemaal lekker in zijn vel, beetje sloom terwijl het niet aan het voer kan liggen. Dus heb ik hem maar eens laten scheren om te kijken of ik verschil merk. Misschien heeft hij last van zijn wintervacht in combinatie met het te warme weer van deze tijd. Hij was van het weekend al een stuk actiever, dus volgens mij heeft hij daar last van gehad.
.
. Nu dus toch maar gewoon elk jaar laten doen dus
.
De volgende keer nog wat oefenen op de afstanden rijden, hij komt vaak nog net wat te ruim.
Volgende week weer wedstrijd. Was vorige week een hele toffe foto gemaakt, wel leuk om het dan terug te kunnen zien! 
Als de lijnen te lang worden.

hij was totaal niet het paard wat we zochten, maar ben wel blij dat mn instructrice belde dat ze een leuk paard hast staan!