Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nickynicole schreef:@ Anouk W: Sorry had je berichten niet gelezen. Ik heb al contact gehad met Kirsten Becker via mijn instuctrice. Ze gaat het overleggen met Dhr. Broere. Voorstel dat gedaan is: clinic van Kirsten aan Westpoint-combinaties en een meeting met Westpoint zelf (misschien dat Kirsten hem voor wilt rijden).
Dus nogmaals sorry Anouk, wilde niet het gras voor je voeten wegmaaien. Ik had een ingeving vanmiddag tijdens mijn les dat er best korte lijntjes bestonden richting Kirsten via mijn instructrice. Misschien wel fijn als jij de inventarisatie wil doen van wie er mee wilt?
Ik mag begin volgende week terug bellen en dan weet ik wat er mogelijk is. Ze vond het trouwens een leuk idee!!!
Supergoed dat je het zo kan regelen en inderdaad, viavia kom je het verste! Zal ik de PB's verzamelen en dan aan jou doorgeven wie er mee zouden willen?
AnoukvW schreef:Ik wil wel een mailtje sturen hoormisschien hier eerst even inventariseren hoeveel mensen er mee willen rijden?
Zie hier nl maar 4 (Eastpoint, Domingo, Diamond, Checkpoint) die zadelmak zijn en regelmatig in dit topic reageren....
Zouden we misschien 2 groepjes van 2 kunnen doen? (B-L/ en L-M) En dan verder iets van een rondleiding, kijken bij de training van Westpoint? (wordt die eigenlijk nog gereden?
Maar tuurlijk superleuk als jij ook meegaat! Hoe meer hoe beter!!!
Gister weer op wedstrijd geweest met m'n kleine (grote) boef! 192 en 186! Nog even en hij mag al weer M2

Vanavond terug les met den Baby