Hoe lang ben jij nu met Chilli bezig?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik zal binnenkort ook weer eens foto's van haar maken. 
Showt haar zelf ook wel graag, ze staat nu wat hengstig en haar oud vriendinnetje ook
Moet ze zich dan ook wel showen aan de ruinen, hilarisch hoor
Ja zeker weer eens foto's maken van je kleine Orenda

Mo0wtjee schreef:ik ga de 28ste naar de stamboek keuring
Ze gaat daarvoor 5 weken weg om klaargemaakt te worden
Ze mag wel wat voller ja, maar opzich is ze niet echt dun, maar voor de keuring zou het iets meer mogen;)
Heb zondag weer wedstrijd met mijn Rubi
Ik ga het allemaal zelf doen. Ja denk dat ze graag ook iets voller zien, maar dat zal snel veranderen hoor
Ze mogen nu ook al terug op de weide dus ze zal wel weer iets zwaarder worden
Ik ga terug duimen voor je zondag
Je gaat dat weer super doen met haar!

rowo schreef:Ze kijken niet alleen naar hoe vol ze is, ze zien ook graag goede bespiering. Maar goed, als je paard niet voldoende beweegt verandert dat er waarschijnlijk niet veel aan of ze ster wordt of niet.
Ze wordt nu 2 x gereden en 1 x gelongeerd met pessoa dus laten we hopen dat de bespiering nog wat bijtrekt... 
Stephtj schreef:rowo schreef:Ze kijken niet alleen naar hoe vol ze is, ze zien ook graag goede bespiering. Maar goed, als je paard niet voldoende beweegt verandert dat er waarschijnlijk niet veel aan of ze ster wordt of niet.
Ja dat denk ik ook, je ziet toch goed het verschil tussen vet en bespieringZe wordt nu 2 x gereden en 1 x gelongeerd met pessoa dus laten we hopen dat de bespiering nog wat bijtrekt...
Ik had ook al als tip meegekregen om haar balken te laten lopen dus dat gaan we ook zeker doen. Ik rij haar eigenlijk altijd laag, ik pak haar nog niet te veel op. Hebk meegekregen van mijn lesgever. Is goed voor de rug ook. En met de pessoa laat ik haar ook laag lopen. We rijden graag naar ontspanning toe

Mo0wtjee schreef:Vandaag is de dierenarts nog even geweest.
Ze moet 14 dagen boxrust, anders zijn ze bang dat de hechtingen open springen.
Had nog 2 wedstrijden gepland voor dat ze weg gaat om klaar gemaakt te worden voor de keuring.
Maar dat zit er niet in helaas. Maarja niks aan te doen, hopelijk is ze over 2 weken weer goed
Ik ga nu beginnen met mijn paard haar balken laten lopen. Stuk of 4 leggen zal wel goed zijn zeker?