Spannen Q ZzL van de zomer , onze planning is na de kampioenschappen .. volgend weekend de regio en dan misschien naar het NK .. als dat niet zo is maken we in september ons ZZL debuut .
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

__PrinCes schreef:Leuke plaatjes elise!
Grappig he. Ik hoor dat ook vaak, Halo is Krack C x Jazz, dan krijg je altijd te horen van dat kan niet goed gaan.. dat blijkt ook wel inderdaad
Maar zou het dan aan Krack C liggen?

voorbereiding op de nieuwe proef...

, ik weet na 3 jaar pas eindelijk hoe ik met dat heette om moet gaan. Vooral niet lang laten stappen, niet boos worden, veel geduld hebben
heeeeeeul moeilijk. En wat vooral helpt is kleine stukjes intensief, max. 10 minuten bezig zijn met moeilijke oefeningen en dan weer even rust. En niet rust als in lange teugel stappen, maar gewoon even rechtdoor rijden, iets meer ruimte in de hals geven. Maar toch... als mijn paard heet is tijdens mijn wedstrijd gaat vaak alles fout, omdat een overgang naar de draf een verzamelde galop wordt, een keertwending flinke paniek wordt en aangalloperen met 4 benen in de lucht eindigt.....
bewustwording is alles in mijn ogen...
vind het leuk om eindelijk een foto’tje te hebben!!
) idd gewoon afbreken die kür en waar anders gaan doen was ook haar advies .
en als ik die van jou de wissels zie doen, komt het allemaal terug haha, net die van mij geweest
Twee jaar heeft het geduurd voor hij de rust in de wissels kon vinden hihi