inmiddels is alles ook weer goed maar soms denk ik wel ik ga cavias fokken. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
inmiddels is alles ook weer goed maar soms denk ik wel ik ga cavias fokken. 

ben blij dat onze hond hem aanvaard heeft.. na een weekje deed ze trouwens al terug iets normaler en hing ze niet meer standaard tegen de bench 
hij ziet er goed uit. Kan me soms niet voorstellen dat die van ons net zo oud zijn. Ik zie Halo de komende 10 jaar nog niet zo lopen

heb de hele week geoefend en na maandag giga discussie gehad te hebben ging het gisteravond alweer een stuk beter
gefeliciteerd met beide
ze was weer zó ontzettend heet. Kreeg van de kant wel te horen dat ik haar netjes reed en ze het knap vonden om zo te rijden. Ik vond de punten vooral bijzonder. Zo heet als dat ze is, ik kan haar precies daar laten springen waar ik wil en rij gewoon perfecte afstanden. Die andere 5 jarige van mij is een wat minder geleid projectiel met een gas, een soort van stuur en een minimale rem en daar haal ik hogere punten mee.
https://youtu.be/qkb7We6ae1Y 

Als ik mijn hele proef zoals dat laatste stukje had gereden was ze zo over de rel geweest dat ze alleen nog maar luchtsprongen zou maken en stappen zou ze niet meer kunnen. Ik snap je punt zeker! maar ik vind de punten niet reëel, zo krijg ik voor mijn schouderbinnenwaarts een 6 en een 5.5 en voor mijn eenvoudige wissels ook 6en. Voor het aanspringen in galop vanuit draf (na het halsstrekken) een 5 ivm drafpassen
toch bijzonder als het een overgang vanuit draf is. 
het is moeilijk met een paard wat snel van de rel is .. het komt vanzelf .. veel schakelen als dat mogelijk is ..
ze laat daar zien dat ze het kan .. dus dat stukje proberen langer te maken .
stress voor zoiets simpels...