Idd foto's showen!!
Spannend moniek ben benieuwd hoe de klanten hem zelf vinden

Aaah ik ga morgen ook starten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

mocht door naar de finale van die dag !
daar loopt meneer nogmaals naar een 4e plek op half puntje verschil van nummer 3
jmmr maar wat een topper !!
B+3
super goed Remke .

had hier voor al 2 proeven gelopen toen lekker na huis en on de wei tot dat het bericht kreeg dat ik mocht rijden
dus ben gewoon gestart. Maar goed... na blessure niet meer gesprongen en sinds januari geen crosshindernis gezien dus wat kan je er van verwachten. Springen ging super simpel en was ik ook foutloos. Keuren bij de arts was een dingetje... ze was zo opgefokt dat ze 'wel een regelmatige hartslag had maar heel hoog' cross was ze op een gegeven moment zo heet dat ze het allemaal niet meer snapte en daardoor hadden we wat langslopers, halve weigeringen of nam ze ineens een ander pad
uiteindelijk op het opsprongetje van het water er uit gegaan

Dressuur wel 2e en 199.5 punten, maar ja, daar koop je niks voor 
daar was ook echt geen houden aan. Moet zeggen dat ik daarom ook alleen wat cross in de buurt. Dressuur koop je niks voor idd. Er waren veel weigeringen en veel valpartijen in het springen... koop je ook niks voor maar je was niet de enige.
vandaag stond ze alleen met een goed gevuld been
Hele fijne man (wat grotere naam ook) maar totaal andere aanpak (meer op ontspanning rijden en ze meer zelf laten nadenken) dan de instructrice die we hiervoor hadden. Denk dat die switch ook vooe wat twijfels zorgt nu ff.
In mn val hoorde ik het een en ander kraken in mn nek, maar alleen minimale spierpijn er aan over gehouden gelukkig.
gelukkig lees ik dat het meevalt , ja ik geloof echt dat het kraakte
ik moet binnenkort her examen doen voor m’n instructeursopleiding, omdat ik ben gezakt voor het springen. Maar ik heb nergens springstallen in de buurt dus laat staan springles...

daar liep ze trouwens helemaal goed op.
die andere van mij trouwens ook. Daar krijgen ze wel een mooie balans van.