Wat kan helpen is iemand die met iets spannends zwaait, paraplu ofzo
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

we zijn in een ver gevorderd stadium voor de verkoop .. hij id door een andere DA goedgekeurd en nu is het alleen nog wachten of ze hem neemt of niet ... heel spannend !!

1e proef 209,5 en 2e proef 201,5. Wel heel leuk jury commentaar dat het een kwaliteitsvol paard is en heel fijn gereden, en ja de spanning en het stuiteren.... dat hoefde ze niet te vertellen
het stilstaan bij de jurywagen vond ze ook maar onzin.

Dat gaat over 2 weken dan wel gebeuren. Gisteren ook een nieuw dressuurzadel gekregen waar ik heerlijk in kan doorzitten, dus heb er wel weer motivatie voor gekregen! (Moest wel lachen trouwens toen de zadelmaker vroeg wat voor paard het was. "Krack C en Gribaldi? Wie zet dát dan weer bij elkaar? Das toch vragen om problemen?"
)

heb ik echt bewondering voor!!
het is bij herpenduin
doe jij ook mee?
zou eerst alleen de jongste starten en die heeft wat moeite nog met dressuur
ik spring om 9.40 en cross om 10 met vos. 10.56 moet ik de andere springen. Wordt nog een uitdaging.... in 55 minuten de cross rijden, veearts, omzadelen en ander inrijden. Op de voorlopige lijst stonden er nog een paar met 2 paarden en we stonden na elkaar dus heb er niet over gemaild, kam dan toch niet anders. Nu blijkt dat er na mij nog 3 ofzo zijn met maar 1 paard. Jammer.... had net wat tijd gescheeld. Maar goed, het zal wel goedkomen.
met de hoefsmid overleg gehad en die geweest , met een week was het over ..
wat een geluk .. nu dikke punten proberen te rijden