Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moniek21

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 14:39

Oehhh spannend Qleke.. hahaha dat emotionele snap ik helemaal :o

Er waren afgelopen maandag namens de sponsors van die mensen die die maandag ervoor waren gekomen.. ze kwamen uit Duitsland , ze kon er heel leuk op sturen en waren ook enthousiast .. was het niet dat ik de volgende dag hoorde dat hun gevoel toch niet zo fijn was en dat ze zn stap niet goed vonden :? Ik was eigenlijk flabbergasted .. ik heb haar protocollen gestuurd dat dit paard nooit lager dan een 7 heeft gehad voor zn stap en meestal zelfs een 8 scoort . Ook vonden ze dat hij hoogbeniger mocht .. ik zeg tegen haar “ je wist toch wat voor paard het was ? “ maar goed je kan er dus blijkbaar erg naast zitten met wat mensen zeggen en daadwerkelijk bedoelen ...

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 18:16

Zonde als ze er zo over doen Moniek! Gelukkig weet je zelf goed genoeg wat hij waard is he! Ze zouden zo je hoofd gek kunnen maken... is zo typisch, mss om te proberen van de prijs af te kunnen doen?

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:15

Ze deden vorige week een bod wat veel te laag was .. toen belde ze me de dag erna over op of we niet misschien tot mekaar konden komen .. dus een bedrag afgesproken waar we ons in konden vinden ... dus ik denk niet dat dat het was ..

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:24

Mm balen moniek! soms heb je rare gasten ertussen idd

haha snap ik qleke is natuurlijk ook niet niks je eigen merrie drachtig laten maken

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:44

Raar verhaal moniek :n

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 01:03

Typische paardenwereld. Ene dag ben je hot (of het paard) en de andere dag een nlt!

heb een tijd niet op bokt gezeten omdat ik ff klaar met de paarden was. 3 paarden op stal en 2 kreupel en 1 in opbouw. Vos liep ineens weer helemaal goed en zijn we rustig gaan opbouwen. die is alweer aardig op niveau. 2 weken terug flink hard gevallen van mn 5jarige. die is inmiddels zo sterk en goed op conditie dat ze ook giga kan ontploffen. In nog geen jaar tijd is ze 4 cm gegroeid. Verder nog een projectje van een ander tussendoor gehad. Druk dus maar geen resultaat haha.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 07:34

Vibabu , wat fijn dat de vos weer in orde is. Wat naar van je merrie, heb je er niets aan over gehouden ?

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 09:08

Jeetje Moniek, raar is dat. Maarja ik denk dat je dit soort dingen in de hogere prijsklasse ook sneller tegen komt dan in de lagere prijsklasse! Ach, nu kan je huds nog even bij je houden haha.

Qleke gefeliciteerd alvast! Hopelijk wordt ze ook echt een moedertje! Zou ik ook zo tof vinden, een mini-Gina! Maarja iets met tijd en geld haha! Echt super leuk hoor!!

Hier ook een tijdje niet op bokt gezeten. Super druk..! Gien gaat echt heel goed, even afkloppen maar we zitten nog steeds in stijgende lijn! Wil gaan starten binnenkort maarja dan moet ze eerst de trailer op willen.. dat moet ik eerst gaan oefenen maar daar heb ik geen zin in dus stel ik het iedere keer uit. :=

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:49

Haha komaan he Jeska, de laatste loodjes ;)
Maar super dat het zo goed gaat nu!!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:51

En zo is het Jeska, nu blijft hij gewoon nog langer bij mij <3
En wat doet hij het goed, ik kan met hem nu 3 wissels op de diagonaal springen zo gaaf opeens lijkt het kwartje te zijn gevallen ... ook de halve arbeidspirouettes begint hij door te krijgen . Nu eerst proberen te selecteren voor de regio en dan hup het ZZL in *\o/*

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:09

Ik kan onverwachts toch starten komend weekend op outdoor Beukers ze zouden eerst het Z2 om 15.00/15.30 doen maar ik moet om 17.15 weer werken dus dat ging hem niet worden .. kreeg ik vrijdag een mailtje dat ze het Z2 eerder doen om 10.30 mag ik Mn eerste proef en om 10.50 de 2e helemaal blij ... dat wordt de eerste selectie wedstrijd van de 3 die ik kan starten deze maand .

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 08:31

Leuk Moniek :D

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 13:35

Alvast succes Moniek! Gaat goed vooruit bij jullie zo te horen!

Wij hebben eventjes stilgelegen, zijn verhuisd ondertussen maar de paarden zijn nog even op de pensionstal gebleven, zal pas voor later zijn!
De wissels gaan goed maar nog niet 100% op commando.. maar wel best goed :) hij heeft nu een 2 weekjes paar uurtjes per dag wei gehad.. hij zag er aan de longe uit als een oud versleten manegepaard :oo plus een hoefijzer kwijt jezus..
Ik heb er dan gisteren toch op gereden omdat ik een beetje ‘ongerust’ was naar zijn lichamelijke toestand :') hij bleek toch nog soepel en in orde te zijn gelukkig := zal vast een stijf momentje geweest zijn..

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:28

Qleke .. maar het is ook niet niks dat gras eten hahaha daar wordt je stijf van :')
Ik ben ook heel benieuwd hoe ik Huds vandaag aantref .. die heeft 2 dagen vrij gehad , ook maar even aan de longe vandaag .

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 19:55

Mooi dat alles goed gaat hier :)

ik ben stiekem al beetje zenuwappig voor 26 mei :P

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:31

We hebben vandaag een nieuw vriendje uitgezocht .. ik stel aan jullie voor : Ben van 11 wk , Ben is een kruising Engelse Bull en Old English Bull .. ze noemen het New English Bulldog .. woensdag gaan we onze nieuwe kleine vriend ophalen <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:37

Aaahw gossiee wat een poopiee !

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:54

Zo leuk! En schattig <3

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 22:33

Die is wel echt heel schattig!!!

Iemand nog wedstrijd gehad dit weekend? Ik ben vandaag heerlijk (illegaal) naar het strand geweest. Van stal tot het strand regen en daarna droog heen en terug over het strand. Laag water, super mooi strand en ik denk dat we 5 mensen tegen zijn gekomen en 2 honden. Lekker een stuk gegaloppeerd, ze vonden het heerlijk! Gister mochten ze de wei op en hebben ze als veulentjes lopen springen. Ik ga met een voldaan gevoel mijn werkweek weer tegemoet!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 22:39

ook wij hebben 2 nieuwe aanwinsten :D <3

Afbeelding
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 00:33

Vibabu wat heerlijk .. lekker even over het strand beetje jaloers ben ik wel .

Ahhh Remke wat een dotjes <3

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 07:47

Oh schattig al die beestjes <3

Klinkt zalig relax Vibabu!! Kan me voorstellen dat je de week goed start zo :)

Hier helaas onze merrie niet vol! Morgenavond terug scannen en dan nog eens proberen :)

Ik heb al 3 weken niet meer gereden, eerst 2 weken stil gelegen door de verhuis dan de laatste week door mijn gezondheid, niks ernstig maar kan niet rijden ;( voel me altijd zo slecht mentaal dan pffff ben een wrak momenteel, maar kom hopelijk snel beter!! Gelukkig kunnen ze op de wei, hoef ik me daar al niet slecht om te voelen..

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 08:00

Dat klinkt niet fijn Qleke , ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat , zonde van je merrie maar gelukkig heb je nog even om te proberen .

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 21:10

Aaah vibadu heeeeerlijk klinkt dat !

Hier hebben we geen strand.. :(

Aahw qleke wat balen zeg ! Hopen dat alles snel wwwr beter gaat :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:10

Acch Remke ook al zo schattig <3

Zo Vibabu, ook ik ben jaloers -O- lijkt me heerlijk eens over het strand te rijden.

Qleke, ik hoop dat je je snel wat beter voelt :(:)

Ik wil ook nog een leuke foto delen. Mijn paard en mijn pony staan beiden op een andere stal (liggen maar 500 meter uit elkaar :') ) maar toch kwam het er nooit van om ze samen op de foto te zetten, maar nu is het eindelijk gelukt met het mooie weer van de week.
En jemig wat is dat lastig om 2 paarden normaal op de foto te krijgen. Mijn pony is niet zo sociaal dus het waren vooral veel foto's met oren naar achteren :') en mijn paard kan vreselijk eiig kijken met z'n oren slap dus dat werd ook lachen. Maar er zijn toch wel leuke foto's uit gekomen (vind ik) :D

Afbeelding

Afbeelding