Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Jammer dat we nog 2 fouten hadden, echt stom bij het wegrijden na de eerste halt, al een hele week op geoefend, ging super, nu springt ze aan in galop. We begonnen al met een 4. Appuyement naar links merk ik dat we er niet gaan komen dus ik vraag haar om iets scherper opzij te gaan, gaat ze in galop, weer een 4 en die telt dubbel. Maar al de rest eigenlijk wel fijn kunnen doorrijden en ik was vooral heel erg blij met de ontspanning die er deze keer was. Uiteindelijk toch nog de proef gewonnen met 65,91% Best wel fier op mijn merrie 

Ik was aangenaam verrast moet ik zeggen, ik had die start voor de series enkele weken geleden al eens gemaakt maar ze werd er toen nog wacko van, en dan maandag er zo doorlopen, ja ik was heel heel blij
ik zag het op de uitslaglijsten dat jij ook had gewonnen. Proficiat!
Is wel leuk eigenlijk, dit weekend beker van Oost-Vlaanderen, volgend weekend dan kampioenschap van Oost-Vlaanderen, daarna even rust en laatste weekend van september is het dan Beker van België voor de jonge paarden en half oktober is het Belgisch kampioenschap voor jonge paarden. Eerst alles regionaal, maandje later alles nog eens nationaal 

Aangezien ik ook nationaal start.
ik ben geselecteerd met mijn Flo heb ik vorig weekend te horen gekregen

), aangezien ik die van haar niet telkens kan gebruiken.. Nu maar kijken hoe hij dit gaat oppakken

Kaaaren schreef:Wat jammer Renee16! Heb je nu nog een ander paardje te rijden?
Xander fijn dat hij het zo goed op pakte, heb mijn flo ook al op stang en trens gehad. Maar zit er meer zelf ontzettend mee te hannissen. Ben nu weer veel met de basis bezig en dat gaat lekker op een trensje.
Geen idee wat je aan het doen was, maar toch 3 winstpunten, haha dat moet je denk ik vaker doen Titsia!
wel ervaring met paarden die een half jaar zadelmak zijn maar zo'n echte groene