heel lokaal verdoofd en toen liep ze goed. Als het hoger zou zitten fan had ze geen positieve reactie op de verdoving gehad
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heel lokaal verdoofd en toen liep ze goed. Als het hoger zou zitten fan had ze geen positieve reactie op de verdoving gehad
geile gans zat die indruk wilde maken op een vrouwtje met zn vleugels wijd ..dat leverde natuurlijk spanning op .. toch nog 214,5 .. de 2e proef had ik een inschattingsfout gemaakt , ik wachtte op degene die voor mij de eerste proef reed .. die kwam alleen niet ( 2e proef was binnen ) naar buiten .. dus ik dacht ga zelf maar eens kijken 8 min te laat .. kom ik binnen krijg ik toch een uitbrander van de jury
dat ik moet opletten en dat ze me kan diskwalificeren .. ik mocht toch starten maar ja moest gelijk dus geen tijd om die baan te verkennen... weer spanning en stress van mijn kant wat ik dan natuurlijk over breng op Hudsie . Toch nog ondanks de 1 de 2 en de 4 en de -2 omdat ik te laat was .. 220,5 punt en een eerste plaats

maar minder handig om de achterkant te doen 

hoop idd niks ergs..
gefelii!