maestro! (contango x joost x abgarxx)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 19:49

dank je dank je :)

hee theo, wat hoor ik, volumia verkocht?? uhm zal ik m n rek. nr naar je doorsturen of weet je die al :P hahahahha :+

renskke

Re: maestro! (contango x joost x abgarxx)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 21:40

hoi ester computer was geklapt volumia inderdaad verkocht volgende keer kusje achter het oor die kleine van jou loopt bij mijn broer achterhet land is goed gegroeit moet toch nog twee stallen bouwen voor evie en silone groetjes

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 19:05

wat is het stil hier!!!!!!!!!
hee rens hoe is het met easy???? :)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:00

Even een beriggie hihi, wil lezen wat er over de hengsten Maestro en Twan gezegd wordt :-)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 07:48

waar is die goedgekeurd, twan? hahahaha ik heb even geen maestro nieuws meer :) :)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 16:20

Ik zal me hier ook even melden...
Koper en dus trotse eigenaresse van Volumia :D

Ik zocht op Nakomelingen Maestro... en daar zijn we dan. :+

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 17:09

heee volumia ;) die ken ik nog wel :D ik heb haar zadelmak gemaakt en gereden.. hoooiiii :D
is ze al dik? :D en doet ze het nog goed??

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 18:35

Hey :D dat dacht ik inderdaad al..! Heel erg leuk dat je haar hebt ingereden. 't wordt nog een pittige tante denk ik.
Ze is nu gewoon dik van het eten :+
Maar ze heeft in ieder geval echt door dat ze drachtig is, ze vindt onze ruin nu even niet meer leuk en is dikke maatjes met onze andere merrie... Zal wel een periode zijn. O:)

Maar mooi dat ik je hier tref. Heb uiteraard meteen een vraag.... :) 8-)

Wat voor zadel gebruikte je op haar? Ze heeft niet echt een standaard ruggetje... :roll:

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 18:44

:D ja dat pittige ken ik :D hihi ach maar ze is niet gemeen dus dat scheelt :)
uhm ik had een passier op haar succes met haar he!! en ben benieuwd wat eruit komt :D we hebben natuurlijk nog een maestro van vorrig jaar en een cerano gold van 2007 :) (al werk ik daar sinds 2 maanden niet meer maar word uiteraard wel op de hoogte gehouden, die cerano kan wel lopen hoor!)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:56

Oh jeetje, echt waar? Waarom ben je daar weggegaan dan?
Ben benieuwd hoe ze zich laat bewerken. Ik wil deze week gaan beginnen met longeren... rustig opbouwen, maar dan heb ik op een gegeven moment wel een zadeltje nodig. Enig idee wat voor boommaat e.d.?
Heb in Angeren ook op haar gereden en dat was erg spannend aangezien ze met zadel en al aan de kletter ging, hihi...
Maar het komt wel goed hoor, ze is erg lief nu en lekker rustig op stal. O:)

Haar nakomelingen heb ik inderdaad ook bij Theo op video gezien, echt heel leuk om dat eens te zien. Daestro is echt een beauty ook. :~

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 10:46

ja omdat ik thuis heel veel paarden heb en kon het niet meer combineren omdat belvedere een uur rijden was voor me :( helaas..
maar ja :) uhm het was iedergeval een 17.5 inch geloof ik..
haha ja je moet even rustig aansingelen ze is gewoon in dat soort dingen heel groen nog maar wel eerlijk hoor :)
jaaa snoetje is daestro he :D had je de cerano gold ook gezien? je ziet m vast binnenkort op internet denk ik :)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:44

goed voor elkaar dan, thuis zoveel paarden... :j
ja 17,5 inch is de grootte van ieders achterwerk, hihi.... :o
Verder gaat ze wel goed om met iedereen hier. Het is echt een fijne merrie, maar ze heeft wel echt zwangerschapskuurtjes. Van onze ruin wil ze even tijdelijk niks weten en is ze dikke maatjes met onze ander merrie. Cerano volgens mij niet gezien. Maar we hebben zoveel gekeken dat ik even niet meer weet hoe of wat.

Volgend jaar maar weer met maestro dekken denk ik, komen leuke veulens uit. Misschien ook wel met onze rossini merrie. Ook een leuke combi :D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 19:29

jaaa weet ik haha maar weet geen boom maat :D
jaa wel veel paardjes, moeten er wel wat uit hoor :D kost een beetje veel zo ;)
fijn dat ze het zo naar der zin heeft! doet haar goed denk ik.
zou ik ook doen ;) had je mijn maestro ook gezien?? (zie o a profiel)
was er super blij mee, echt goed gelukt!

heb je ook een foto van je rossini??

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:30

profiel heb ik natuurlijk allang bekeken, haha. :o
Zal eens even kijken in het archief of ik een mooie foto heb van der. Echt een plaatje om te zien onder het zadel.
Theo is helemaal idolaat volgens mij van Maestro, moet je eerlijk bekennen dat ik er ook wel erg fan van begin te worden. :~
Volumia is echt heel erg lief de laatste dagen. Wil continue aandacht en staat echt te genieten als ik haar poets.

Veel paarden kost inderdaad veel geld, daar zijn wij inmiddels ook wel achter en wij hebben er maar 3.
Jouw maestro verkocht?? -O-

Ik moet echt even op zoek naar een goed zadel voor volumia. Had wel iets moois gezien, maar die zadels beginnen bij €1495,00
beetje jammer _-:(

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 09:50

haha jaaa theo is ontzettend maestro gek haha maar ik heb natuurlijk met maestro gewerkt en het is echt een super super brave hengst, het nichtje van karen (5 jaar) zit gewoon voorop bij karen en dan doen ze piaf passage pirouetjes haha geweldig, en je neemt m zo mee naar het bos, menig ruin kan daar een vb aan nemen ;)
jaa wel jammer dat ik mijn maestro verkocht heb maar had nog een ander veulen, een merrie en die wilde ik heeeel graag houden als opvolger voor haar moeder, die is super gefokt en kan heel goed bewegen en een hengst en merrie gaan natuurlijk niet samen ;)
maar de maestro is erg goed terecht gekomen hoor ;)

ja niet normaal he zo duur die zadels, maar ja je doet er dan wel heeeeel lang mee gelukkig!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 10:20

Ja daar kan menig ruin inderdaad een puntje aan zuigen.
Zijn er niet veel die zich zo gedragen. Had gezien dat Renske er ook zo op wegrijd. Wel leuk hoor dat je die paarden er ook tussen hebt zitten.

Ik vind dat ik ook een unieke ruin heb, daar kan je ook alles mee doen. Die vindt het allemaal prima en daar durf ik echt een klein kind van 2 op te zetten. Die is zo makkelijk.

Tja en wat zadels betreft, denk dat ik er nog niet uit ben, ik vind het echt heel erg lastig. Denk dat ik gewoon maar eens een zadelmaker laat komen.

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 10:44

Ook met onze Maestro`s gaat het hartstikke goed! Ze groeien echt als kool!

Afbeelding

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 10:50

Wowie, wat een knapperds. Mooi Vos is niet lelijk.
alletwee Maestro? Wat een verschil! Wat is de moederlijn?

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 11:24

Jeps alletwee Meastro als papa.

Het vosje is een Meastro x Flemmingh x Planeet
De bruine is een Meastro x Farrington x Ferro

Echt twee totaal verschillende. Maar ze zijn allebij nog zo makkelijk in de omgang!

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 11:26

Eerder in het topic staan nog foto`s deze heren, maar dan een stuk jonger.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 11:41

Geweldig die foto's, echt leuk hoor :j , ik vind het echt zo leuk dat hier ook een topic over is. *\o/*
Kan ik lekker alles kwijt over de zwangere dame en daarna natuurlijk alles over moeder en veulen.

Echt een giga verschil tussen die 2. Maar ja Flemmingh is ook nergens mee te vergelijken... :D
Ga binnekort wel eens even foto's maken van de kanjers in de wei hier. Volumia is gekortwiekt en is samen met Lente de wei aan het rond paraderen. :~

Ester, wat lees ik nou in het topic, was Volumia moeilijk drachtig te krijgen dit jaar? Vandaar het late veulen... dat verklaart weer het één en ander. :o
Wordt kiele kiele volgend jaar met insemineren. :x

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 12:32

so die zien er super uit marcha!! allebei ernstig mooie koppen!

nee daar hoef je niet zo bang voor te zijn, dit was het eerste jaar dat het zo moeilijk ging, met de cerano en daestro ging het super! dus ze had er denk niet zo n zin in haha :D

haha leuk he een topic van maestro goed idee he van mij :P hihi idd verhalen maar we willen natuurlijk wel veel foto s he!! dus bedankt marcha :D

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 12:41

Neuh, ben eerder bang voor onze andere merrie, die wordt 17 en heeft nog nooit een veulen gehad. :roll:
Daar wil ik denk ik toch ook Maestro voor hebben. :9 Het is best een pittige tante en dan komt zo'n koele kikker best van pas.

Zeker een goed idee, haha. Ik vind dat echt super dat er zoiets is voor Maestro :D

Maar goed dat wordt ergens volgend jaar April met de eerste poging denk ik.
Even langs belvedère binnekort, want we werken er toch heel erg dicht in de buurt... :)

Dinteloord - Hoeve is volgens mij nog geen 15 minuten rijden... :Y)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 12:45

dan moet je zeker even langs!! vinden ze leuk hoor! en de merrie begeleiding is daar echt heel goed dus je kunt het altijd daar laten doen :)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:30

Nou lijkt me goed dan... Zal binnekort eens even aanwaaien daar...
Weet je trouwens nog dat je mij gesproken hebt over Volumia aan de telefoon. Toen werkte je er nog. :j

Toen vroeg ik aan je hoe ze was onder het zadel... :D