Trudy_dJ schreef:Sussie85 schreef:Ik zit te twijfelen waar ik 20 juni wil gaan starten met Weltsieger. Bij RV de Grevelingen in Oude Tonge of RV de Mustang in Zuid Beijerland. Ben bij beide nog nooit geweest, maar is goed te rijden vanuit West-Brabant. Trudy: jij kent beide acomodaties wel denk ik omdat jij daar in de buurt zit? Wat rijdt het fijnst met een onervaren paard? Ik wil in ieder geval een ring afgezet met hekjes, dus niet tussen alleen bordjes.
Hihi, jaa, ik ken ze allebei. Maar ik ben bevooroordeeld....
Ik zou het leuk vinden als je naar RV de Mustang komt, want daar zit ik in het secretariaat. Alleen 20 juni zit ik op het CHIO, dus zal ik zelf niet mee starten. Wij hebben een buitenbak, wat afgezet is met bielzen en dan rondom met een laag hekje. Het is op zand, maar dus geen grote hoge rand ofzo.
RV de Grevelingen weet ik niet hoe dat in de zomer is..... Ook geen idee of het zand of gras is....
Ook het losrijden is op zand bij jullie?
Het gaat er mij maar om dat er iets van afzetting rond de ring is, voor het geval hij weer vergeet dat ik erop zit. Hij zal er straks toch aan moeten geloven hoor. Maar voorlopig nog maar afgezette ringen.
) zadel onderweg.

, elk paard kan schrikken, en dat zal hij ook wel blijven doen, van de tak naast de bak die gister andersom lag