Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik rijdt gewoon met zo'n bitje.. Zani is wel gevoelig in de mond dus hoef niet zo'n hele scherpe..
Foto's?? Is dit een merrie??
Idd foto's?
haha! 
ben benieuwd naar foto;s!
!
Toen werd ze kreupel, dikke week boxrust gehad.
Goed om te horen
haha!

Erg gezellig gehad..
en lekker verwend
Ik bedoel zo net na de vakantie haha..
Was half Juni voor het laatst op concours geweest, dus erg tevreden.

Gefeliciteerd met je prijs 
haha.. Als ik vergelijk met vorig jaar volgens mij was ik toen bij hindernis 3 uitgebeld
haha!
Als je hier een x in de buurt komt moet je het maar ff laten weten
Miss dat ik dan nog wel kan komen..

!
Had erg lage dressuurpunten en langzaam gereden in de cross dus geen prijs. Maar wel foutloos in de cross! Dus daar was ik erg blij mee!
Waar had/ heb jij concours dan vandaag?
En verder een aantal tijdsfouten, waar ik echt blij mee ben! Ik heb de neiging dat als het hoog lijkt, echt te gaan gassen en heel hard over alles heen te racen zodat ik het "haal". Nou ja, meestal haal ik het wel, maar dan vergeet ik daarna een bocht ofzo en dan haal ik het toch niet. Maar goed, probeerde nu goed rust erin te houden en ik ben erg tevreden. Alleen dacht mijn knollie volgensmij dat er 1,30m stond (in de B!!!
) want hij sprong met mega veel ruimte erover heen. Ik schoot de lucht in met hem! Voelde zooo goed. Maar goed, net geen winstpunt, volgende keer beter 
Gaat helemaal goed komen. Als ik rond volgend jaar juni winstpunten heb om naar de L te gaan ben ik blij, ach, ik ben sowieso blij als ik rond kom
(zonder stops, dus zoals vandaag!) 
Super dat het zo goed ging!! Succes met die cursussen en onderlinge wedstrijden
Ik heb binnenkort ook onderlinge wedstrijd
Waarschijnlijk ga ik van het winter (mits ze zo goed door blijft springen) flexibel L springen
Oh moet erbij zeggen dat er van de 70 er ongeveer 8 foutloos waren.. dus zo slecht heb ik het nog niet gedaan 
Citaat:Zooo net thuis van werk.. pfff ben brak.. vanochtend vroeg eruit.. weinig geslapen.. (nichtje die praat in dr slaap bleef logeren ) en dus op naar wedstrijd.. ze hadden heel ideaal naast mijn ring de vrachtwagens geparkeerd.. laat nou net zani het een eng geluid vinden als er paarden met zo'n geweld uit zo'n vrachtwagen komen.. dus op een gegeven moment in de proef.. paardje omhoog, paardje bok.. paardje stil zetten.. paardje gestresst.. haha.. de proef daarna wel verder redelijk netjes afgereden.. Had echt geluk.. had nog net 180 punten .. springen was ze nog steeds gespannen.. maar had daar maar 1 balkje.. diertje springt echt lekker de laatste tijd

Dit was dus in Wieringerwerf.
Beetje jammer weer. Maar kon er wel om lachen eigenlijk.