Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben sinds een kleine week in het bezit van een 2,5jarige hengst Upperclass X Wolfgang. Hij staat momenteel nog in de opfok en blijft daar ook de winter , ik wil hem volgend jaar juli / augustus naar stal halen. Ik heb de foto's vluchtig bekeken maar die van mij lijkt sprekend op sommige foto's af en toe schrok ik want dan dacht ik dat hij het was hahahahahah ... hij is zwart/bruin met drie witte voetjes en een scheve lange bles
Ik ga het topic eens op mijn gemak doorlezen en hoop zo wat meer te weten te komen van het karakter endergelijke van de Upperclassjes. Ik zou graag een foto willen plaatsen maar ben zo slecht met computers ik ga kijken of het me gaat lukken ? ? groetjessss
Met Bo (ik noem Baboesjka op stal Bo, dat is een stuk minder tongbrekend
) gaat het super. Ze heeft veel geleerd de laatste tijd. Zo veel dat dat ik 9 oktober ons debuut heb gepland. Wel spannend hoor!
Nu zal ze toch wel stoppen met groeien?
? ? Hij lijkt heeeeeeeeel erg op het paardje op de foto van Clouwdy die van mij heeft precies zo'n hoofdje alleen de bles loopt schever over het hoofd aan de onderkant 

Upper-class was met 3 jr ook geen 1.74. Volgens mij was ie toen rond de 1.70. De uiteindelijke stokmaat van een veulen is erfelijk belast van twee kanten, maar er spelen nog veel meer factoren mee. Ik ben nog geen enkele nakomeling tegengekomen die ook 1.74 is. Wel tegen de 1.70 aan, maar daar tegen zijn er weer zat rond de 1.65. Met 3jr zijn ze ook nog niet uitgegroeid. De een groeit veel meer door dan de ander, sommige groeien qua stokmaat helemaal niet meer