Marcel geeft ook privéles (springen natuurlijk) Zou best wel priveles van hem willen (Springen voor beginners HAHAHAHA!) want ik heb niet hoger dan een meter gesprongen in het verleden met mijn laatste pony. Ben alleen maar ECHT in de sport geweest met DRESSUUR........
Tja, wat doe ik dan nu met een ZUIVER gefokt springpaard? Uuuuhhmmm.... DIT toen 5 dagen oude veulentje MOEST gewoon mijn EIGENDOM worden....Volgens mij heet dat OPSLAG VERLIEFD zijn, toch? Maar voorlopig ben ik toch even UIT de sport.
RZDLover: Sydney staat al enige tijd bij Krol omdat dat ook vlakbij Marcel de Boer is. Marcel moet Sydney regelmatig "ophalen" om 'm te trainen in zijn springwei. Krol haalt Sydney regelmatig weer terug om even een "rietje vol te spuiten". Een beetje baalt Marcel daar wel van want het is voor Sydney niet LEKKER combineren om EN te SPuiten EN te SPringen.....
Marcel merkt dat echt tijdens het werk. Hij is dan MEER HENGST en snel afgeleid als er andere paarden in de buurt komen.Eveneens heeft Marcel een koosnaampje voor Sydney:
SUUUPERPAAAAAAARD....... Zijn vrouw noemt Sydney nog altijd "Jack Russeltje" zoals ik eerder al hier vermeldt heb.....