DAZZLE..!!!!!!!!!! Superrrrr leukkk!!! hij ziet er goed uit, knapperdje!!!
@Lailapri: wat een apart kleurtje!! mooi hoor!! Gefeliciteerd met de veulentjes
marjolein88
Geplaatst: 08-04-13 22:42
Kennen jullie dit veulentje nog??? Het allereerste veulentje van Don Cremello du Bois, uit onze ster; preferente merrie Carenza du Bois (Idzard x Eduard)
Dit schattige veulentje is nu inmiddels uitgegroeid tot een prachtige goedgekeurde hengst.
Absoluut een hele fijne brave pony. Het eerste stuk zaten we nog aan een touwtje maar hebben toen ook drukke plekken gehad. Een restaurant met spelende kinderen, vlaggen, veel verkeer, fietsers, honden en mensen. Hij bleef super zoet. Toen we het bos weer ingingen hebben we het touwtje er afgehaald. Fijn stukje op eigen benen naast zijn schimmelvriend maar zonder mens bij hem lopend.
Don Cremello du Bois heeft er weer een knappe zoon bij!
palomino hengstje !!! moeder is Carenza du Bois (Ster, voorl. keur, pref) Super vlotte bevalling en een schat van een veulen ! heel erg lief en aanhankelijk.
Ik ga vandaag weer eens kijken bij Dazzle Me.... Zometeen dus broodjes klaarmaken, mn beste vriendin (die nu nog voor een weekje in NL is want ze woont tegenwoordig in Canada) ophalen en dan richting Duitsland
Dus ergens vanavond of morgen zal ik wel foto's van hem posten (of een topic maken).
Volgend weekend moet Anneteska ongeveer weer hengstig worden, Dan wil ik haar met cremello laten insemineren. Haar halfzus dewi met delano gedekt, zoon van cremello, en drachtig gescant. Evy afgelopen weekend met delano gedekt. Spannend misschien 3 drachtig in een weekend. (2 van djamaï en dan een van delano).