Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar hij heeft heeeeel wat meer ervaring dus kon hem er vlotter door rijden en toen mocht ik er nog weer op. Hij voelde echt al een stuk beter aan! Gewoon lekker los en het zag er ook veel fijner uit. Dus nog even goed geoefend met wat ik nu precies moest doen etc. en daarna nog paar sprongetjes gemaakt, Adidas was ondertussen ook wel een beetje moe dus maar niet meer te lang (had dus eigenlijk springles), wou toch nog even mijn zadel proberen. Paar sprongetjes gemaakt, het is echt een wereld van verschil. Zit direct zelf ook weer terug, en wordt helemaal niet meer naar voren geworpen uit mijn zadel. Hij sprong nu niet zo gigantisch als af en toe in het parcours maar dat merken we zaterdag wel. Dan mogen we namelijk van start in Indoor Zuidbroek.
T is gewoon nog te moeilijk, dus we nemen de tijd er nu eerst maar lekker voor en dan wissel ik het af met af en toe een stukje hoog erop.
Dus om mn been te ontlasten, belast ik die spier.. Niet zo fijn dus!!

beetje bij beetje is het beter geworden. heb nog wel een dikke arm en knie, maar die doen nu alleen nog zeer als je er tegen aan stoot. mn rug is bijna over! rijden gaat al weer een stuk beter.
heb ik vorige week mn eerste sprongetjes weer mee gemaakt.
echt heel blij mee. Gister wezen kijken voor de tweede keer (3uur in de auto gezeten om er te komen) over twee week mogen we der halen!

wij hebben ook een 3jarige pup haha. Ze is echt enorm druk maar luistert wel heel goed. En ze is nog steeds heel schattig, meestal dan..
had dat zeker niet verwacht. Hij liep wel fijner maar ik reed in het begin wat slordig..