Leuk paard die schimmel, jammer dat ie geblesseerd is
wat heeft ze?Sneeuw; spannend hoor! Als t een echte unaniem is gaat dat vast goedkomen, dan is ze zo zadelmak
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wat heeft ze?

wordt zijn tweede crossles. Gister er weer op geklommen na een paar daagjes buitenspelen, maar gewoon zo braaf
heerlijk beest! 
*jaloersss*
Citaat:tis echt frusterend hoor...ging eigenlijk helemaal niet fijn in de buitenbak en onze bak is een wedstrijdbak met lage hekjes..hartstikke fijn zo kan ik oefenen maar als Door er geen zin in heeft springt ze zo de bak uit en nu is dat lachen maar op wedstrijd zit ik daar niet op te wachten.
Ze zat vol met rottigheid/puber/jolligheid gister werd er moe van.
Zal wel puberen zijn wat we aan het doen zijn, was een rare rit, sommige stukken gingen super (mega aan het been vanuit stap-draf.. stap-galop dat was niet de bedoeling en doen we dus ook niet meer.. draf-galop) Maar middendraf was stom gestuntel niks verruimen maar rennen ...kop in de lucht en richting de A. En mijn knijpende kuit begreep ze dan dus zogenaamd niet, moest ik wat harder knijpen en uiteindelijk een goede hakdruk tja....dat is dan reden om te gaan rennen.
Onze buitenbak is namelijk niet afgesloten. En de bok-salvo's en dan vooral hoofd tussen de benen en dan richting A
Dus aangemeld = weer afgemeld..... hoeft heus niet goed te gaan en winst hoeft ook niet de 1e keer maar wel een paard wat naar mij luistert..tja en daar was gister niet veel van te merken
Soms moet ik ook rustig doen zo was ze vervelend met hoofschudden en telkens uitbreken op de volte ben als de doods dat ze over hek heen springt of anders richting de uitgang rent dus geef ik flink been (lees een schop) baasje is afgericht dat doen we dus ook niet meer..maakt ze gelijk duidelijk dat zij eigenlijk sterker is dan ik (of voor jullie paarden sterker zijn dan de ruiter) en dat ik het subtiel moet oplossen maar niet door een schop te geven....zucht ze leert me tot 10 tellen.

Drummer is eigenlijk net zo, al heeft hij wel een beetje ego van zijn moeder mee 
Badette laat zich tegenwoordig achterover klappen, levensgevaarlijk en ik vind het nu toch wel even spannend. En idd met haar hoofd schudden, maar dan ben ik vaak net iets te lang doorgegaan. Overigens is Badette toen ze wat opstandiger werd gelijk nagekeken en haar tanden, rug en zadel waren helemaal perfect. Maar als het beest wel doet wat ze moet doen dan is het echt een droompaard om te rijden

helemaal over de toeren....

Ik ben 9 jaar niet eraf gevallen en hoop paarden gereden die nogal gek kon doen... Nadat ik eraf viel heb ik hem gewoon op de kop gegeven, hij mag gewoon niet bokken en daarna heb ik toch heerlijk gereden.