Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze stralen echt die vriendelijkheid uit!

) Herken wel veel in jullie foto's! Mooi om te zien! fanci_mike schreef:In mijn onderschrift staat een link naar een rubiquil merrie, niet van mij maar ken ze goed. Superlief, werklustig paard, loopt met niks (mits goed gereden natuurlijk) Herken wel veel in jullie foto's! Mooi om te zien!
Ook zo'n mooi paard
Zie je niet veel dat ze met zo'n afstamming western worden gereden

rowo schreef:Onze Rubi is gister naar de osteopaat geweest en ze zat vanaf schoft tot kont helemaal vast. Geen wonder dat het rijden niet lekker ging. Waarsch opgelopen als veulen al... arme beest. Nu een week niet rijden en dan weer oppakken. Waarsch komt ze in april nog een keer weer.
En jullie Rubi's hebben idd chique en lieve koppies
Dus denk dat het wel nodig zal zijn. Ze is nu 3 jaar en 9 maanden oud. Beginnen ze da niet te wisselen? Of heb ik het mis
Doe zo voort! Met mijn Rubi gaat het ook nog steeds goed, zowel in het rijden als in de omgang. Ben er nog steeds zo stapel gek op
Daarnet haar stalletje gemest en ook van mijn ander paard. Ze staat dus niet ver van die mesthoop en telkens ik mijn kruiwagen met mest wegdeed moest ze toch eens komen piepen wat ik deed
Ze volgt mij overal, is echt leuk
Soms lijkt het wel een hondje, haha

Mo0wtjee schreef:Hier een verslagje van mijn debuut![]()
Het was een manege met allemaal hele grote muurschilderingen en enge gele en groene hekjes.
Maar chilli keek nergens aan ze was super relaxt.
alle 2 de proefjes gingen goed, in de 2e proef sprong ze alleen aan in galop in de middendraf.
Ik was 2x eerste met 189 en 192 dus super blij en trots op mijn Topper![]()
Hier 2 foto's
Echt leuk hé
Amai 2 x eerste, proficiat hoor