(helaas geen foto's met mij erbij omdat ik niet meer durfde, ze had me 5 min daarvoor aangevallen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EL4a1990 schreef:@Kajanus: ik geef haar op de wei daar altijd een paar snoepjes, omdat ze nog niet gewend is aan een halster en ze straks toch mee naar huis zal moeten laat ik haar vast wennen dat ik haar op haar hals kan aaien enz. Waarom het even fout ging weet ik niet, maar ben er wel van geschrokken. Als ze straks op stal staat zal het wel helemaal weer goed komen.
LETS schreef:'Mijn' Zhivago is woensdag goedgekeurd! De foto's worden nog door de PROKcommissie beoordeeld, maar ben er redelijk zeker van dat dat wel goed zit (althans, de veearts). Hier maar even een fototje van de knappe merrie, ben echt blij met haar. Kan niet wachten tot ze naar huis komt!
Frenka schreef:dat is al een compleet paard! En weer een knappe vos![]()
Ajesca; nu al dik in het haar? dat is wel op tijd. Ik heb zo geen tips voor je ben ik bang.
Kajanus schreef:Lets leuke vos en super dat ze goed op de foto is. Maar ik had ook een paard echt de enige hier die wat dikker in zijn haar zat en die heb ik magnesium gegeven op advies van een homeopate en die is daar zo van opgeknapt bij de paardendrogist kost een grotere emmer nog geen 30 euro en je doet er ook nog eens lang mee.