Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daarom wil ik het ook nog wel een kans geven.. maarja ze willen bij mij op stal niet meer in de wei doen omdat ze bang zijn voor em dus komt ie ook niet elke dag buiten en heeft ie veel energie. Vanmorgen om kwart over 7 naar stal gegaan en em zelf maar buiten gezet met wat hooi (brok had ie net op) en dan kan ik em om 6 uur pas weer binnen doen als ik terug ben van het werk. Nu met dit mooie weer kan dat prima maar als het een keer heel slecht weer is kan ik niet even van het werk heen en weer en een ander wil em niet pakken. Dus tja t is even doorbijten..

Ons L SGW debuut is super goed verlopen! Foutloos gecrosst en ook echt heel fijn gereden. Arany begint echt mee te denken en zelf de hindernissen op te zoeken, voelt goed! De eerste 2 winstpunten zijn binnen in de L

Carmen85 schreef:hahaha nou ze vind het prima hoor, ben ook wel benieuwd naar foto's van mij op Red!
Alleen zit ik nu onwijs ziek te zijn thuis. Gisteren in Westerbork op de cross misschien toch wat te lang zonder jas gezeten. Hele nacht liggen snotteren en hoesten, dus vriendlief werd er lekker gestoord van. Vandaag niet naar m'n werk, dus weet niet of het wel zo handig is om als een dweil op Red te gaan zitten. Heb beli al even een berichtje gestuurd. Flink balen zeg!! Heb echt veel zin om met Red te springen!!
Gisteren trouwens ook nog de kreator van Jeanette Chardon gezien, die werd eerste in mijn ring. Grr . Naja verslagen worden door een andere kreator is niet ergOns L SGW debuut is super goed verlopen! Foutloos gecrosst en ook echt heel fijn gereden. Arany begint echt mee te denken en zelf de hindernissen op te zoeken, voelt goed! De eerste 2 winstpunten zijn binnen in de L
![]()
Valinsky, hoe was je les bij Rien vd Schaf eigenlijk?? Liep Wanita fijn?!