Xsander spannend!! Maar wat een verschil in punten pfff...
Mijn Flo'tje vindt de (verplichte) groepsdressuur training nog steeds niet leuk, gaat wel al pak beter, maar af en toe reageert ze zo dom

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Titsia schreef:Ik gok tegen dat ze 15 is, dus nog 7 jaar te gaanDenk dat er altijd wel een klein steekje zal loszitten
Kaaaren schreef:@renee16: kan wel zien wat je bedoeld met de achterhand. Ik zou vooral heel veel schakelen, en misschien cavaletjes trainenHij heeft wel een hele mooie hals houding en front. Ziet er goed uit!
Mijn florencio heeft juist een enorm sterke achterhand. Waardoor ze vaak veel 'stuwt' en ik vervolgens veel gewicht in me handen heb. Ze loopt dan echt de grond in, in plaats van mooi berg op.
renee16 schreef:Kaaaren schreef:@renee16: kan wel zien wat je bedoeld met de achterhand. Ik zou vooral heel veel schakelen, en misschien cavaletjes trainenHij heeft wel een hele mooie hals houding en front. Ziet er goed uit!
Mijn florencio heeft juist een enorm sterke achterhand. Waardoor ze vaak veel 'stuwt' en ik vervolgens veel gewicht in me handen heb. Ze loopt dan echt de grond in, in plaats van mooi berg op.
Hee kaaaaren, volgens mij men ik jou ergens van!