Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 10:05

Kan het mij voorstellen Vibabu! Is secondenwerk he!

Haha altijd leuk als je de oplossing eindelijk vindt Moniek :)

Onze wedstrijd viel zwaar tegen! Hij had heel veel stress en schrik in de ring, opstappen heeft weer een kwartier geduurd pff :( morgen ga ik met hem naar iemand toe die me gaat leren zijn stress te laten afvloeien vooraleer ik opstap.. zie echt geen andere oplossing meer! Thuis is hij zo rustig en flink, echt heel k*t :( maar heb goeie hoop.. enkel hem in haar handen vertrouwen zal effe slikken worden maar wellicht is dat ook een deel van het probleem, mijn overbeschermend gedrag.. ben benieuwd wat het wordt!

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 10:07

Ik moet meteen denken aan de Tristan T methode haha.

Zoals mijn baas laatst zei je maakt een beslissing die je op dat moment de beste lijkt. Vond ik wel een goeie :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 10:12

Zo is het idd Vibabu! Je wil altijd het beste doen he :)

Ze werkt idd met die methode! Heb al veel goede resultaten daarvan gezien! Let’s hope for the best..

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 20:06

Aaahw wat een k.u.t week moniek! Hopen dat deze week dan idd berter is ;)

En wat fijn dat de paardjes zo goed lopen allemaal! ;)

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 20:07

Qleke schreef:
Kan het mij voorstellen Vibabu! Is secondenwerk he!

Haha altijd leuk als je de oplossing eindelijk vindt Moniek :)

Onze wedstrijd viel zwaar tegen! Hij had heel veel stress en schrik in de ring, opstappen heeft weer een kwartier geduurd pff :( morgen ga ik met hem naar iemand toe die me gaat leren zijn stress te laten afvloeien vooraleer ik opstap.. zie echt geen andere oplossing meer! Thuis is hij zo rustig en flink, echt heel k*t :( maar heb goeie hoop.. enkel hem in haar handen vertrouwen zal effe slikken worden maar wellicht is dat ook een deel van het probleem, mijn overbeschermend gedrag.. ben benieuwd wat het wordt!


Aah dit is wel balen zeg trouwens had ik even overheen gelezen. Is dat je nieuwe die zo is of de krack ?

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 20:14

Ohh Qleke ik had er ook even overheen gelezen .. Pff wat lastig zeg .. is hij ondertussen bij die mevrouw ? Hoe doet hij het nu ?

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 21:25

Nee is mn Krack die ik al had idd Remke! :) tegen de andere durf ik veel sneller ingaan, maar bij [***] heb ik het heel moeilijk om in te gaan op zn stress, laat hem liever met rust en hopen dat het overgaat.. gaat van kwaad naar erger wat logisch is, maar ik had de moed nog niet gevonden om dat daadwerkelijk aan te pakken tot het nu uit de hand aan het lopen was! We hebben een heel goeie band maar dat laatste stukje van hem heb ik schrik voor zn reactie, probeer dat daarom ook alsmaar te voorkomen of omzeilen.. heb de afgelopen 5 jaar een ongelooflijk grote weg afelegd qua rijden en durven, maar net dat laatste stukje blijft dus steeds onaangeraakt..
Vandaag bij de vrouw langsgeweest, ze heeft grondwerk met hem gedaan en wat stress opgewekt, dan weer laten afvloeien. Hij nam het goed op, had mss erger verwacht aangezien ik de enige ben die hem steeds in de hand heeft maar hij vertrouwde haar ook goed! Nog enkele keren grondwerk met haar, daarna leert ze het mij ook aan! Ben vandaag heel opgelucht dat ik de stap gezet heb, al zijn er wel weer wat traantjes gevloeid := emo dat ik ben.. achja op naar verbetering!
Ook even geen wedstrijd voor ons dus tot hij weer gekalmeerd is en we elkaar nu misschien 100% kunnen vertrouwen! Het zou me heel gelukkig maken!

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 09:37

Super goed van je Qleke dat je hebt durven toegeven dat het zo niet langer veilig was ..
gaat helemaal goed komen tussen jullie de eerste stap is gezet .. ennuh ik ben ook zon emo hoor heb bij het minste geringste tranen in mn ogen :')

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:06

Ja echt vreselijk soms := dat klinkt zo melig, maar ik hou echt heel veel van hem, zoveel als van een mens zelfs.. doet me altijd heel veel als het over hem gaat! :)

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:16

Idd zeker geen emo ;)

Heb ik ook last van :P als dit goed gaat ga je dan ook naar jezelf kijken of het niet deels ook bij jou ligt ? Kan van beide afkomen natuurlijk ;) maar super dat je deze stap al.hebt genomen !!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:06

Ja uiteraard ligt het grotendeels bij mij hoor Remke, aangezien ik hem bijna nooit uit zn comfortzone lok, gaat het ook nooit beter worden, maar juist slechter.. Maar ik ben ervan overtuigd dat als ik zelf het gevoel heb dat ik weer totale controle heb en exact weet hoe ik hem moet benaderen mijn stress en angst voor dat deel van hem vanzelf zal wegebben!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:15

Vandaag hebben we ons [***] verzet van stal naar daar waar [***] staat :) ben heel blij dat ik ze nu allebei evenveel aandacht kan schenken! Zal mij een paar uurtjes schelen per week :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 00:10

Lekker hoor!!

Donderdag had ik een paar mooie lijntjes uitgezet om te springen, loop met vos door de stal hmm lijkt wel niet helemaal lekker te lopen. Toch even er op. Stokkreupel. Heel even doorgereden om te zien of ze beter werd maar nee. Omdat ze wat koud aanvoelde extra deken er op. Vrijdag laten lopen, niks aan de hand. Vandaag stapt mn zus op 'loopt ie wel lekker?' Ja... biks aan te zien. Kijk daarna nog een keer en loopt ze te manken. Doorgereden en daarna niks aan de hand. Hoorden we later dat de staldeur bij haar was open gewaaid gisteravond en daar staat pal de oosten wind op. Hadden ze haar even uit stal gehaald omdat iemand iets in de stal wilde doen en toen liep ze ook al heel stijf. Ze wordt dus gewoon zo stijf van kou dat ze er kreupel op gaat lopen. Arm poppie....

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 04:55

Ahhh wat super sneu Vibabu .. lekker warm houden :)

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 14:53

Waaa gister een knappe hunk op de foto gezet!
Staat te koop trouwens ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 15:53

R_emkee schreef:
Waaa gister een knappe hunk op de foto gezet!
Staat te koop trouwens ;)

[ [url=m/IvF3bp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2f3Z5k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rkuPGh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw wat kan je mooi fotograferen <3

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 15:55

aah hihi Thankyouu :D doet me goed ! ben zelf nooit tevreden echt denk ja als ik dan naar andere kijk :P

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 15:58

Mijn vader fotografeert als ‘hobby’, maar vind paardenfotografie toch nog wel echt moeilijk, het is echt een vak apart! Afbeelding
Afbeelding

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 16:09

Jaa is idd nog we lastig om de juiste hoogte enzovoor te pakken ;)

Bewerkt jou vadder ook ?

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 16:19

Even stiekem wat gespeeld met de foto :P
Afbeelding

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 19:56

Mooie foto’s Remke , mijn vriend fotografeert ook .
Even wat foto’s die hij maakte ( en bewerkte ;) )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:55

Voor hobby ook ? ;)

wel goed gelukt alleen ogen ze iets hard hier op mijn scherm sommige ;) of te donker ofzo haha weet niet wat het is :P

R_emkee

Berichten: 3463
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:01

Whiejjj ik heb de 21e april me eerste 80 cm springparcour.
En de 22e me eerste B dressuur .

Danis de onderlinge van de club mooie oefening voor het eggie :P

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 17:43

Ik vind die 1 na onderste echt heel gaaf! die kleuren en het glimmen... misschien vopr een fotograaf niet heel mooi maar Hudson ziet er echt fantastisch gezond uit!

ik zou vandaag met vos gaan crossen, helaas nog steeds kreupel. 5 jarige meegenomen die nog nooit een parcours gesprongen heeft en nog maar 1 crosstraining voor puppys heeft gehad 2 maanden terug :') aangezien ik gister niet kon (toen was bb) meteen maar B gestart :') ze deed het fantastisch! ben heel trots op haar :)

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:53

Remke, ja ook puur voor de hobby . Wat super leuk heb je iets om naar uit te kijken .

Vibabu, toen had ik hem net hij is daar 3,5 :) wat super stoer van je puppy .