absque_dubio schreef:Ik vind het gewoon heel eerlijk en transparant van ayasha, dit is gewoon haar ervaring. Kunnen wij allemaal wel hele goede ervaringen hebben gehad, maar dat hoeft niet automatisch te betekenen dat iedereen dat heeft. Daarnaast is het natuurlijk ook wat je gewend bent/verwacht, daarop kan ook veel misgaan. Wij weten dat het sperma verzenden ruk is omdat je niet weet Hoelaat het komt. Voor mij is dit dan ook een reden dat ik liever de merrie wegbreng. Maar als je dit nooit hebt meegemaakt of niet weet vooraf, snap ik heel goed dat je je enorm irriteert.

Hier ook goede ervaringen met du bois, maar hier ging het om een welsh merrie die ik daarheen bracht. Dat is wel wat anders dan sperma naar België krijgen, en geen welsh merrie. Dat geeft wel wat meer mogelijke ‘hobbels’.

Het kan zijn dat ik het zo ervaren heb omdat het inderdaad voor het eerst met koeriers was. En mijn vorige veulen was nog van voor het digitale tijdperk van dekbonnen. Dus die kreeg ik toen gewoon in de hand mee. 
luxx schreef:In die communicatie zijn twee partijen betrokken, en sorry maar het spijt me zeer Ayasha maar wat ik hier van je zie ben je niet de makkelijkste op dat gebied, en volgens mij ben je je daar ook wel van bewust want daar zeg je wel eens iets over. Ik heb daar zelf ook ervaring mee met jou, ik heb jou een keer een heel gewoon berichtje gestuurd wat niet anders dan vriendelijk bedoeld was en jouw reactie daarop was op zijn zachtst gezegd bijzonder. Wat ik hier van Marjolein lees, wat zij zelf schrijft en hoe andere mensen over haar praten is een verschil van dag en nacht met jou. Persoonlijk denk ik ook dat de kink in jullie communicatiekabel door jou komt of dat jij je in ieder geval af zou kunnen vragen wat jouw aandeel daarin is voordat je jouw 'ervaring uit de eerste hand' hier neerschrijft
Als het gaat over het bericht dat ik denk was dat ook op zijn minst een bijzonder bericht.
Verder gaat de communicatie vooral over het feit dat ik meerdere keren heb moeten vragen om te kunnen betalen. En het moeilijk verkrijgen van een dekbewijs. In die zaken ben ik inderdaad strikt. Dat kan je als moeilijk ervaren. Ik vind dat gewoon de zaken op orde willen hebben. Ik wil geen openstaande schuld en dan te boek komen te staan als wanbetaler omdat er geen facturen aan komen hier om een of andere reden en ik wil de benodigde papieren hebben. Marjolein wist dat het geen welsh betrof/dat ie niet welsh in geschreven zou worden voor ze toe stemde dus als ze geen zin gehad had in gedoe met een digitale dekbon had ze gewoon op voorhand kunnen zeggen ‘sorry je kan met deze hengst niet dekken tenzij je hem welsh in schrijft’
Ik schrijf slechts wat mijn ervaring is. Niet meer. Niet minder. Hoeveel waarde iemand daar aan hecht moet ie helemaal zelf weten.
Ben zeer blij met het veulen. Uiteindelijk is het in orde gekomen maar voor mij was het geen positieve ervaring. En ik leg slechts uit waarom.Dat is verder geen wereldramp lijkt me? Geen reden om persoonlijk te worden en iets er bij te betrekken waarin je eigen aandeel wellicht ook eens bekeken mag worden ipv die communicatie geheel op mij te steken.