Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

4 weken geledeb ofzo en hij loopt zo braaf weer weg !
niks aan de hand geen gekkigheid niks topper ! 
vorige training liep hij iig zotjes

Super chill.
Zo blij met ons paleisje.
bokken zal ze niet zo snel doen maar liever als een kip zonder kop rondlopen en luchtsprongen maken. Ik heb zondag kampioenschappen springen. Trainen ging niet fijn gister, ze was echt veel te heet.
afgelopen maandag de knoop doorgehakt om onze grote Zwitser Wouter een beter huis te geven , Wouter is 1,5 en we hadden hem vanaf 8 wk oud . Het is zon energieke hond die heel veel uitlaat tijd nodig heeft en wij hem gewoon niet konden geven .. bij mij kon hij los lopen maar bij mn vriend niet en bij mn moeder kwam hij helemaal niet mee uit .. gewoonweg omdat hij zo onwijs enthousiast is en dan ook nog 50 kg
en mn moeder artrose heeft in haar handen. We hebben er alles aan gedaan om hem te houden maar ik voelde gewoon dat we hem te kort deden , en ik wil niet wat je helaas vaker ziet bij honden dat ze gefrustreerd raken omdat ze hun ei niet kwijt kunnen..
ze hebben hem gekatheteriseerd en alles loopt weer .. hij heeft wel nog een blaasontsteking maar hij mocht vandaag weer naar huis gelukkig
dat is wel een sneu verhaal!
proef 30 geloof ik
klik ik vervolgens om iets meer gas op hindernis b te krijgen. Tok... er af.
iets met van de regen in de drup helpen haha.
nu had ik gisteren maar 20 min gereden ivm dat het de 4e dag rijden zou zijn maar wilde het toch even meepakken om te kijken wat nou de oplossing moest zijn.
nog 3 x meegenomen om te kijken of het geen toeval was ... maar hij deed het , yes !! Blij dat ik weet waardoor het kwam , en ook gelijk resultaat zag dat ik hem iets uit die rechterschouder haalde .