Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
. Geloof dat hij daar wel een beetje teleurgesteld over is
.
. Zo'n fijn karakter ook dat dier. Ereronde lekker ontspannen met de oortjes erop ronddraven met voor het eerst in haar leven een klappend publiek en muziek. Ben dan stiekem toch maar weer trots dat ze haar opvoeding 5 jaar bij ons genoten heeft
. 

Komt vast goed!

, ik heb de hoop op een schone pony al opgegeven bij Smellith (haar bijnaam die ze kreeg als veulentje wegens duidelijke reden
). Ze heeft ook aan het begin van de winter midden op haar hoofd geschuurd tegen iets en nu blijft die plek dus korter/kaal tov de teddybeervacht die ze verder heeft. Heel charmant is het allemaal niet, haha.
. Lilith komt uit een moeder van 1.34 en is zelf 1.41 geworden. Ze heeft goede voeten, is wat lang in de rug, heeft een groeistoornis gehad in de kaken waardoor deze scheef op elkaar staan (maar dat kan even goed door trauma veroorzaakt zijn, dat weten we niet), is enorm lief en knuffelig en echt mijn vriendinnetje. Ik ben enorm blij met de keuze die ik toen gemaakt heb om met DC te dekken.