Titsia jawel hoor ook LRV, donderdag provinciaal he Maar ik heb altijd KR gereden, en nu rijd ik geen indoor omdat ik met Diana & Dream wil mee doen aan een selectie van de Youngstercup.. En dat viel net morgen dusja. Jij veel succes op de indoor hé
Snap het wel veel betere terreinen, mis alleen de sfeer daar... maar ik draai ook al jaren mee op lrv natuurlijk Ze liep super vandaag tijdens de training dus vertrek alvast met goed gevoel. Jij ook succes morgen en de rest ook die op wedstrijd moet!
Niet zo heel tevreden van de proef ze hield zich in en mijn pijnlijke rug heeft er ook niet mee geholpen. Geen grote fouten maar te braaf. Ze moest blijkbaar dringend plassen arm paard :-D Alleen commentaar van de jury ruiter minder gespannen (meer plezier hebben!) Euhm mijn rug voelen? En dat ik af en toe eens lachte merkten ze blijkbaar ook niet op. Werd achteraf nog aangesproken door die jury even duidelijk gezegd dat ik niet blij was met dat commentaar denk dat ze wel door de grond kon zakken :-D
Rug zal er niet beter op worden jammer genoeg, kan het de ene keer gewoon beter verdragen als de andere keer. Komt nu alleen nog een pak stress bij en dat zie je onmiddellijk aan mijn houding terug (trek mijn schouders dan wat op) Net resultaat!
Is (nog) geen ramp hoor, maar zit met redelijk scheve rug, ene been korter als het andere, ene schouder dus ook hoger als de andere tsja dan krijg je al snel een "raar" zicht als ik wat extra spanning heb in mijn lijf Zou het gewoon beter moeten onderhouden, tijd naar kinesist geweest, maar had niet het gevoel dat die me in combinatie met het paardrijden moeilijk kon helpen, dus zou eigenlijk op zoek moeten naar een goede sportkiné maar o zo moeilijk
lottevdmark
Geplaatst: 01-05-14 11:38
Ik heb sinds twee jaar ook een Florencio
Laatst bijgewerkt door lottevdmark op 24-11-24 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn Flo ging ook top vandaag! Eerste keer de M4 proef gestart en meteen gewonnen met 67,6% en dat met 13 deelnemers in totaal! Ben echt wel fier. Was nog lang niet vlekkeloos maar had wel een erg fijn gevoel. Vorige week tijdens de nationale cyclus voor 6-jarigen werden we mooi 4de op 16 deelnemers. Ze gaat super en op wedstrijd komt er nog niet eens helemaal uit hoe ze thuis of op les kan lopen
History_
Geplaatst: 01-05-14 21:56
Mooi resultaat Weet jij of er ergens uitslagen van de nationale van vorige week zijn? Ik ben benieuwd naar de uitslag van de jonge paarden maar equibel is niet bijgewerkt Doe je dit weeken in zandhoven opnieuw mee?
Nog geen uitslagen gezien nee, denk dat die pas volgende week online zullen komen met die brugdag vandaag. Zandhoven doe ik niet mee, is geen selectiewedstrijd en ik wil ze toch ook een beetje sparen, 't gaat al een redelijk zwaar wedstrijdseizoen worden.
Ah daarmee dat er zo weinig inschrijvingen zijn, ik kon al niet volgen
Jaaackiiie
Geplaatst: 02-05-14 15:15
Ondanks de tegenslag van vorige week zondag, in de E5 had men snoesje heel veel bang van tafels en stoelen die ze begonnen te herschuiven, en in de E7 rijd ik mis
Dinsdag meegedaan aan selectie dressuurkader, hij liep de pannen van het dak! Enfin dat vond ik toch! Had heel fijn gevoel en kon hem goed rijden, jammer genoeg niet geselecteerd, kan ook niet anders als ze tijdens het rijden alleen maar de andere in de piste int oog hadden en zo goed als niet ons... Kreeg voor zowel stap draf als galop evenveel punten?! Ö euhm draf is hij niet sterk maar galop en stap wel.. Achja...
Gister provinciaal! Gevoel was goed, vooral in mijn galopstukken, een 9de plaats exaeqo. Had ik 5punten meer gehad was ik 3.. Dus het lag allemaal zeer kort bij elkaar.
Gisteren mijn eerste zomerwedstrijd.. Benthe superbraaf bij het opzadelen en ineens begint die naast me gewoon te steigeren en zoals een rodeopaard te bokken?? Vier benen de lucht in en gaaaaaan ze is eenmaal tegen me aangesprongen waardoor ik op de grond viel en wel moest lossen, mja daar ging ze al bokkend het inrijterrein op uiteindelijk haar toch kunnen pakken, met een heel klein hartje erop gestapt ze deed niets meer gelukkig. Wel nog even showen als een arabier toen er teveel paarden in haar buurt kwamen.. Redelijke proef kunnen neerzetten (ze stond dus hengstig en wou liever stoppen op mijn benen als vooruit gaan). Vierde plek kunnen halen en dat betekende weer opzadelen, gelukkig bleef ze daar al bij al redelijk braaf en nu twee maanden “rust” qua wedstrijden, vind ik voor een keer niet erg
Pff Titsia! Jullie beleven heel wat avonturen zo! Gelukkig alles goed afgelopen!
Jaaackiiie
Geplaatst: 05-05-14 16:54
Gister met men dreampje een 4de plek in L1 behaald. Geen goed gevoel van de proef dus stond letterlijk perplex als ze me kwamen zeggen dat ik 4de was..
Voor de proef prijsuitreiking gedaan met Dream, voor men medailles van men vorige proeven. Een hele belevenis... Er waren er weer maar 2 gek aan het doen. 2 flo'kes, hé Titsia Achterna nog een proef moeten gaan rijden was dus duidelijk geen goed plan, meneer heel fel gejaagd enz.. Achja toch blij met men 4de plaats!
Mijn Flo doet het eigenlijk wel goed tijdens prijsuitreikingen. Ze is eigenlijk altijd wel heel braaf, ook met ereronde geen ontploffend paard. Ze vertrouwt alleen die rozetten niet zo en al helemaal niet de mensen die dat aan haar hoofd komen hangen
sietske83
Geplaatst: 11-05-14 10:26
Ben gisteren voor de 2de keer L2 gestart. Gelukkig was het binnen aangezien donderdag geen succes was met alle regen en paarden die op de kletter gingen. Ze was gewoon heel bang geworden voor alle paarden daar. Gister was de eerste proef niet echt te rijden dus vrijwillig verlaten. 2de proef was ze er weer en 187 punten. Donderdag heeft toch veel invloed op haar gemaakt.
Hopelijk vergeet ze donderdag snel en is ze weer op haar gemak op wedstrijd.
Mijn Flo deed het vandaag fantastisch in de regen en de felle wind. Inrijden was binnen, maar de proef buiten. Ik ging met een klein hartje naar de ring, want ik train al weinig in een buitenbak, en al zeker niet als het fel waait of regent. Maar meneer trok het zich allemaal niet aan en we behaalden in onze beide proeven een eerste plaats In de 1e proef waren 33 combinaties ingeschreven, dus de concurrentie was niet min. We hebben ook ineens genoeg WPn om een niveau hoger te mogen, maar daar wacht ik nog een tijdje mee.