Komt dus helemaal goed met jullie, aanhouder wint he
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Komt dus helemaal goed met jullie, aanhouder wint he

ruiter minder gespannen (meer plezier hebben!) Euhm mijn rug voelen? En dat ik af en toe eens lachte merkten ze blijkbaar ook niet op. Werd achteraf nog aangesproken door die jury even duidelijk gezegd dat ik niet blij was met dat commentaar denk dat ze wel door de grond kon zakken :-D
een paard moet plassen is idd niet handig om de ring mee door te komen. Hopelijk is je rug snel beter!
moet niet makkelijk zijn om zo paard te rijden
Zou het gewoon beter moeten onderhouden, tijd naar kinesist geweest, maar had niet het gevoel dat die me in combinatie met het paardrijden moeilijk kon helpen, dus zou eigenlijk op zoek moeten naar een goede sportkiné maar o zo moeilijk 
ze is eenmaal tegen me aangesprongen waardoor ik op de grond viel en wel moest lossen, mja daar ging ze al bokkend het inrijterrein op
uiteindelijk haar toch kunnen pakken, met een heel klein hartje erop gestapt ze deed niets meer gelukkig. Wel nog even showen als een arabier toen er teveel paarden in haar buurt kwamen.. Redelijke proef kunnen neerzetten (ze stond dus hengstig en wou liever stoppen op mijn benen als vooruit gaan). Vierde plek kunnen halen en dat betekende weer opzadelen, gelukkig bleef ze daar al bij al redelijk braaf en nu twee maanden “rust” qua wedstrijden, vind ik voor een keer niet erg

In de 1e proef waren 33 combinaties ingeschreven, dus de concurrentie was niet min. We hebben ook ineens genoeg WPn om een niveau hoger te mogen, maar daar wacht ik nog een tijdje mee.