MukiwaCobs schreef:Hallo, sorry dat ik even binnen val maar zijn er ook nakomelingen uit een welsh b x casanova?
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjolein88 schreef:Heel gaaf dier lailapri! Mag je trots op zijn.
Hier zijn we onlangs gestart met longeren van onze bijna 3 jarige valkmerrie van Cassanova x de Welsh A van dirkjan. Wat een toppertje is dat zeg! Net zo makkelijk als alle cassanova'tjes en ook nog eens heel goed bewegen! Ze is nu 1.33 en naar verwachting blijft ze dus keurig in de C-maat. Heb al zoooo vaak de vraag gekregen of ze te koop was, maar we kunnen haar gewoon niet kwijt, daar is ze te speciaal voor![ [url=m/BVNPxA.jpg]Afbeelding[/url] ]

. Helaas heb ik hem in oktober, toen hij daar afgeleverd is, voor het laatst gezien. Ik kreeg wel de bijgaande foto onlangs van iemand die ook een paardje in dezelfde opfok heeft staan. Ik hoop ergens eind januari weer eens even langs te gaan om te kijken hoe hij het daar doet.
maar oh zo lieve grote zus van een jaartje ouder (Pippins Parel) staat wel gewoon thuis bij ons op stal.
. Geloof niet dat dat speciale van Cas af komt. Was van plan om met haar te gaan fokken, maar zoals ik er nu tegenaan kijk moet ze eerst maar eens de sport te zijner tijd. Grenzeloze stuiterende energie dat dier, altijd overal aanzitten (ritsen zijn favoriet), ze volgt haar mensen als een schaduw (lees: altijd in jouw ruimte). Moet wel altijd erg om haar lachen.
.
.
nu hij bij zijn hengstenvriendje staat zie ik het iets minder maar hier thuis was hij altijd bezig, of met Sam, of met zijn bal (die Sam dan weer de stuipen op het lijf joeg) of met kranen open draaien, overal mee klooien. Heb bij elke plek gezegd "als je niet wild at Joy er mee speelt leg het dan niet binnen zijn bereik. Want overal waar een normaal paard van af blijft moet Joy aan zitten."
LDRD schreef:![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik toch veel paarden gehad heb, maar eentje met deze energie heb ik nog niet meegemaakt.
's Morgens als ik op stal kom staat ze al te bokken in de stal. Als ik ze eruit laat dan gaat Parel eerst een enorme partij lopen rennen. De anderen begrijpen daar hélemaal niets van.
En dan konden ze tenminste op hun gemak uit hun stal komen.