Dank je wel Remke , iedereen een fijne jaarwisseling en een goed en sportief 2018 gewenst
Qleke
Geplaatst: 30-12-17 23:13
Alvast een gelukkig en gezond nieuwjaar en veel goede voornemens
vibabu
Geplaatst: 31-12-17 11:39
Iedereen een mooi sportief, gezond, blessurevrij jaar gewenst!
Ik ben er lekker even tussenuit geweest. Even een weekje opladen met zon, zee en strand! De dag na kerst indoor B eukers gereden en ik ben best trots op vosje. Stond een dik B parcours (ik denk dat alles wel op max toegestaan stond) ze was weer super heet, stond op de plaats te gallopperen maar het parcours zelf was ze goed te rijden! Het gaat nog niet helemaal zoals ik zou willen maar we gaan vooruit. Stiekem toch best trots. Mijn instructeur geeft geen les meer maar ondersteund wel en denkt mee over de training. Verder alles in m'n uppie gedaan
1e rondje dus 2 balken. 1e omdat ze zo scheef liep en terugkomt en ik dan wat passief blijf en alleen maar bezig ben met recht maken en blijven zitten. 2e ging er af omdat ze de trekker of bloemen ofzo zag achter de hindernis en haar been vergat (denk ik) 2e rondje had ik mazzel, het wegrennen was voor de startlijn laatste hindernis twijfelde ze iets, gaf ik iets been en viel de balk. Helaas... maar wel 11e geworden van de 75! Uiteindelijk een 24e plaats gehaald van de 75. Ik ben dus heel tevreden!
Oh dat is wel jammer moniek! In mei ben ik daar ook weer maar dan voor de cross.
Ze vindt het springen zo leuk maar wordt zo ongelooflijk heet. Ik ben nog een beetje aan het zoeken met mn zit en ben daar niet tevreden over maar dit staan werkt voor nu wel. Als ik ga zitten dan gaat ze alleen nog maar zo lopen zoals ze naar die hindernis liep die ze er af tikte. Zo lang ik blijd staan blijft ze vrij rustig maar het ziet er niet heel mooi uit
Ik kreeg vannacht een appje van de stalhouder dat ze heel onrustig was. Maar goed, wat kan je doen? Ik kan er wel heen gaan maar dan sta je ook maar te kijken hoe ze aan het rondtollen is. De buitenluiken waren dicht, lichten aan, voldoende te eten.... meer kan ik ook niet doen. De buitendeur heeft ze alleen er uit geslagen mn paard met blessure heeft zich gelukkig wel rustig gehouden. En vos liep vanmorgen heel blij naast me. Alles met een sisser afgelopen dus
Hihi vibadu wat een power!! Toch knap gedaan en mooi dat je,zelf al bewust was van je zit en dat het toch helpt maar jemuggg wat zaaaaagt die ene op het 2e filmpje op die schim!
Qleke
Geplaatst: 04-01-18 13:30
Gisteren merrie gaan proberen, heel aansprekend dier met mooie bewegingen. Helaas had ze 2 ongelijke voorvoetjes waarbij ze met het ene ook af en toe tikte tegen de binnenkant van het andere been.. toch te risicovol helaas, het was echt een hele mooie en lieve merrie! Toch een beetje een domper maja naïef mogen we ook niet zijn, de kans op schade op termijn is groot helaas..
Ja is zo! Het is begonnen nu, mag stilletjes aan op zoek naar een 2de paard.. ik ga al 2 jaar aan een stuk bijna dagelijks het internet af.. nu kan ik eindelijk ook gaan proberen! Was best grappig, want wist altijd perfect wie zn paard verkocht uit mn kennis-kring het is misschien niet de meest ideale manier om een paard te vinden, maar vind het zo leuk als er iets me binnen het budget aanspreekt ga ik kijken.. helaas zit het er dan vaak nogal boven
Das lief van je! Ik zoek iets heel groen en graag nog jong, tussen de 3 en 5 jaar.. met genoeg beweging in en een eerlijk karakter! Ik zal je in pb anders dat paardje es sturen die ik ben gaan bekijken, dan heb je een idee wat mij aanspreekt