Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
laatste hindernis twijfelde ze iets, gaf ik iets been en viel de balk. Helaas... maar wel 11e geworden van de 75! Uiteindelijk een 24e plaats gehaald van de 75. Ik ben dus heel tevreden!
maar dan voor de cross.
maar wordt zo ongelooflijk heet. Ik ben nog een beetje aan het zoeken met mn zit en ben daar niet tevreden over maar dit staan werkt voor nu wel. Als ik ga zitten dan gaat ze alleen nog maar zo lopen zoals ze naar die hindernis liep die ze er af tikte. Zo lang ik blijd staan blijft ze vrij rustig maar het ziet er niet heel mooi uit 
mn paard met blessure heeft zich gelukkig wel rustig gehouden. En vos liep vanmorgen heel blij naast me. Alles met een sisser afgelopen dus
maar jemuggg wat zaaaaagt die ene op het 2e filmpje op die schim!
maja naïef mogen we ook niet zijn, de kans op schade op termijn is groot helaas..

het is misschien niet de meest ideale manier om een paard te vinden, maar vind het zo leuk
als er iets me binnen het budget aanspreekt ga ik kijken.. helaas zit het er dan vaak nogal boven
bij interesse wil ik wel filmpje uploaden
ik durf zelf alleen niet , maar vind het super gaaf om te zien