Leuk topic Izzy! Herken wel wat in het loopje van jouw paard in die van mij.
History_
Geplaatst: 30-11-13 22:49
Vandaag mochten mijn Flo en ik en dagje op stage bij de familie Bartels. Het was heel leuk en we hebben weer heel wat bijgeleerd We weten nu weer waar we de komende tijd aan moeten werken
Vandaag de laatste dag van de reeks wedstrijden van deze week. (juist 3 gedaan om de spanning te doorbreken die ze meestal opbouwd) We hadden 183 en 188 en een 4de prijs. Ben super trots op haar. Volgende week nog een keer en dan krijgt ze een welverdiende vakantie.
Wedstrijdje gister ging best goed, paar kleine foutjes maar wel weer twee winstpunten erbij Nu hier ook vakantie voor het paardje, en dan in het zomer seizoen gaan we Z1 starten
Ik had normaal ook wedstrijd (gisteren) maar die is afgelast omdat er te weinig inschrijvingen waren net nu mijn Flo zo goed loopt. Hopelijk behoudt hij zijn goede vorm nog een tijd
Jaaackiiie
Geplaatst: 01-01-14 20:38
De 4 jarige knappe Flo : Just a Dream
Foto's van één van men beste trainingen van afgelopen half jaar! ZO fijn gevoel en zo braaf, EINDELIJK
Met mijn Flo'tje alles ok, ben onlangs van hoofdstel verandert, maatje cob ipv full en sindsdien neemt ze enorm vast, vanavond dus even oude hoofdstel erin om te kijken... Hopelijk ligt het daaraan en moet ik niet rijtechnisch gaan zoeken 26/01 en 02/02 hebben we nog eens wedstrijd ben benieuwd, we gaan weer zonder verwachtingen dat is het beste haha
Karen aha! Benthe heeft haar lange flappers dus van Florencio
Alles goed hier ook met mijn Flo, we zijn haar nu aan het voorbereiden voor de cyclus 6-jarige dressuurpaarden. Wissels zijn bevestigd aan het geraken, sb en appuyementen in draf, daar speelt ze mee, ze pakt dat echt allemaal heel goed op. Ondertussen ook wel een sportdierenarts bij gehaald om haar te begeleiden aangezien ze een scheef voetje heeft vooraan en dus ongelijk belast. Liever op voorhand erbij dan te laat. En ze blijft toch echt wel een vrouwelijke versie van de echte Florencio. Dit was ze als 3,5 jarige:
History_
Geplaatst: 13-01-14 21:28
Ze lijkt er echt op! Wil je in de nationale cyclus gaan starten met haar?
Hier nog een foto van mijn Flo toen hij nog een mini-Flo was
Wauw Izzy19 heb net je topic eens bekeken van jou Flo! Wat een leuk dier is me dat zeg!
Ik op mijne Flo heel fier! Afgelopen weekend weer eens een klein wedstrijdje mee gereden, het was al weer vier maand geleden dus heeeeeeeeeel spannend... Maar mijne Flo liep in de inrijpiste de pannen van het dak amai! Zo liep hij nog nooit! Binnen in de wedstrijdring had hij wat bang van de jury, maar voor de rest trok hij zich van niks aan! In de E5 behaalde we iets meer als 64% en in de E7 iets meer als 65%! Maar wat was ik ongelofelijk fier op hem! Binnekort zou ik het filmpje moeten hebben, en zal ik dit zeker posten!