Nakomelingen van Corland!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sha_r0n

Re: Nakomelingen van Corland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 14:09

Oeeeh leuk Lotte!! Gefeli met wp'ten :D Super joh!
Succes vandaag :D

Doet er iemand volgende week nog mee in Ambt-Delden? :j ik wel :D

haha: ik had ook een 'koopster' maar niet serieus ;) haha.. kwam een klein meisje naar mij toe: is dat paard te koop? Ik zo van nee haha.. Kwam ze later terug vertellen dat ze ook een pony had maar ook MIJN paard wilde hebben!( ik wil DIE ook) hahaha.. hoezo verwend ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:10

o god van die kleine meisjes idd :P

weet niet wat ze met sabine (mijn andere paard) hebben maar die trekt ze aan als een magneet, echt irritant soms :P
echt op een wedstrijd dag heeft sabine soms wel 5 van die meisjes die er een rondje op willen hahah :P

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:22

Sha_r0n schreef:
Oeeeh leuk Lotte!! Gefeli met wp'ten :D Super joh!
Succes vandaag :D

Doet er iemand volgende week nog mee in Ambt-Delden? :j ik wel :D

haha: ik had ook een 'koopster' maar niet serieus ;) haha.. kwam een klein meisje naar mij toe: is dat paard te koop? Ik zo van nee haha.. Kwam ze later terug vertellen dat ze ook een pony had maar ook MIJN paard wilde hebben!( ik wil DIE ook) hahaha.. hoezo verwend ;)

nee.. zo'n koopster is niet helemaal om serieus te nemen denk ik... ik heb trouwens zondag 30 mei concour in ambt-delden..
ben jij er dan ook?

groetjes..

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:43

Nee ben er die zaterdag :P hihi.. Kom je dan ook? :P

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:44

Week daarna ben ik in Westerhaar.. :P JIj? haha!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:51

Sha_r0n schreef:
Week daarna ben ik in Westerhaar.. :P JIj? haha!

ik heb die week erna in de lutte, en die week daarna in... hmmm... nu moet ik het weer opzoeken, weet het niet meer zeker, maar dacht in albergen :D

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 13:47

Hoe is het gegaan Lotte?

Bij mij ging het wel oké :D had 1 balkje (te vroeg gereden) en 1x op de volte gezet omdat ik een lijn niet goed doorkwam waardoor er ook nog 1 strfpnt voor tijd bij kwam.. (die stond zaterdag best krap, zondag ook?)

Vanavond Westerhaar :D Zin in!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:24

Sha_r0n schreef:
Hoe is het gegaan Lotte?

Bij mij ging het wel oké :D had 1 balkje (te vroeg gereden) en 1x op de volte gezet omdat ik een lijn niet goed doorkwam waardoor er ook nog 1 strfpnt voor tijd bij kwam.. (die stond zaterdag best krap, zondag ook?)

Vanavond Westerhaar :D Zin in!

heey.. fijn dat het goed ging! Bij mij daaraantegen niet! Had bij inspringen die week ervoor (in denekamp) op het laatste een oxer gesprongen, ik dacht, doe ik eventjes.. maar kwamen niet uit en mijn paard kwam met z'n voorbenen midden in de oxer. Erg vervelend en hij liep daarna niet meer helemaal. Hij sprong dus de hele tijd geen oxers meer... op concours weigerd hij de oxers, dus ook in ambt-delden. Baalde echt als een stekker. Heb hem nu op stoeterij "de Hemmelhorst" staan in training. Ik werk daar ook, dus elke dag ben ik daar dus gewoon bij... gaat echt heel goed, en hij is nog maar 4 dagen in training, nu al een ander paard :D (die stoeterij is van Boomkamp, waar de dekhengst Pino ook staat :D :D :D )

Morgen dus concours in de lutte, hoop dat het goed gaat!!!! :o

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:50

Okee succes :D Laat het me maar weten :D

Springen in Westerhaar ging wel oke :D ik was in het 1e parcour een beetje aan het martelen met de afstanden.. 3 balkjes.. en 2e parcour foutloos en 8e (v/d 70) daar was ik wel heel tevreden over :D

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 21:44

Sha_r0n schreef:
Okee succes :D Laat het me maar weten :D

Springen in Westerhaar ging wel oke :D ik was in het 1e parcour een beetje aan het martelen met de afstanden.. 3 balkjes.. en 2e parcour foutloos en 8e (v/d 70) daar was ik wel heel tevreden over :D

Super zeg!! heel goed! Ik heb volgende week weer, in weerselo als ik mij niet vergis. Op de zaterdag... hoop dat dat beter gaat :)
Ga misschien vrijdag nog even BB springen, gewoon voor het vertrouwen e.d. :)

Gaat in ieder geval steeds beter nu.. helemaal dankzij de training waar wij nu in zitten.. echt super! Paard staat lekker in een grote loopstal (10 x 4m voor hem alleen) met onbeperkt hooi, met stro om te eten en met per dag 2kg graan en 1kg brok. Hij vind het heerlijk! Daarnaast gaat hij elke dag 2x in de wei (beide keren een paar uur) dus hij heeft daar een kleine hemel. Wordt super voor hem gezorgt... Ook staat hij nu maar 5min fietsen van huis, dus ik kan heeeeel vaak naar hem toe <3

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 14:55

Aaah super zeg Lotte :D

Ik ben er zondag nog af gestuiterd met een buitenrit.. Niet zo handig.. Maar paard bleef braaf staan.. Dus heb nu een zere stuit.. ;) Hoop dat ik einde v/d week iig weer iets kan rijden.. Heb volgende week Ambt Delden springen en die week daarop Almelose ruiterdagen dressuur en daarna weer springen in Rijssen :D

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 14:55

Waar is de rest trouwens gebleven??

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:34

Hier! :D

Hier gaat het met ups en downs! De ene keer heel goed en de andere keer word ik weer uitgebeld...... Om bijna moedeloos van te worden maar goed.

Hier een foto van oosterwolde. 2 keer rond dus blij!
Afbeelding

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:48

Margriet: aaah dat is wel jammer.. Hopelijk komt er binnenkort meer regelmaat in.. Wel gave foto trouwens :D

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:55

Nou om maar even weer wat leven in te blazen ;)
Ik heb gereden in Almelo.. Dressuur dit keer..

Di 178 pnt.. verdiend.. was ook een proef van niets.. Toen het paard op stal stond begon ze spontaan te gapen.. Zegt al genoeg over de motivatie ;)
Wo 191 pnt en 193 pnt (4e) :D
En vrijdag moet ik nog 1 proefje..

Volgende week weer springen in Rijssen.. :D

Hoe gaat het bij jullie?

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 17:45

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:49

Is iedereen op vakantie ofzo? :P Het is hier zo rustig.. haha..
Ik ben zondag een weekje weg :)

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:16

ja.. zat ook al te denken dat iedereen op de vakantie was ;)
Maar goed, ik niet. Wil binnenkort weer op concours. Nu gewoon thuis
aan het oefenen en het gaat erg goed (gelukkig :D )
Maar goed.. fijn dat het zo goed gaat bij jou zeg! Gefeliciteerd!
Staat bij mij op het werk nu ook een leuk veulen zeg! Een hengst veulen (ook een schimmel) een carambole x corland <3
Erg leuk veulen en heel brutaal! Houdt heeeel erg van kroelen en komt helemaal
tegen je aan hangen om gekrabt te worden :D
Schatje <3

Maar goed, nog wat leuks gedaan? Ga jij nog op vakantie?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:38

Ik ga in augustus een weekje! Als we nog wat kunnen vinden! :+

Vandaag wel cc gehad! 2 keer foutloos maar 2e parc 1 strafpunt voor tijd. Beetje jammer maar super tevreden! Nog een 7e prijs in het 1e parc! :)

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 16:43

Super gefeliciteerd met je prijs Margriet :D

Ik ben net terug van vakantie ;) haha.. Nu even druk aan het trainen.. de 11e nog wedstrijd in Markelo en dan op naar de overijsselse :D

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:52

oehh... spannend! Succes ermee he?! Weetje, er zijn steeds minder mensen
die met ons mee kletsen in dit topic he?! STraks alleen nog wij 2 :=
Maar goed.. met alle corlandjes gaat het dus de goede kant op of niet?! (met de mijne
alleen niet natuurlijk! hij wil niets doen wat hij niet leuk vind.. maar ik zal het hem laten weten }>
arme beestje zweet elke dag emmers zweet :(:)
Maar goed.. hoe zijn jullie beestjes met dressuur? Doen ze dat goed? De mijne kan het allemaal super,
alleen wil hij dat niet. Vind hij niet leuk! Maar ik rij hem nu alleen maar dressuur en 1x per 2 weken spring
ik hem nu maar dat gaat echt super! We komen er wel ;)

Ga zelf trouwens niet op vakantie.. wel nog een paar uitstapjes maken en met mijn corlandje nog een paar
keer met de trailer naar andere plekken om lekker buiten te rijden.. *D

Nog een fijne avond allemaal!

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:57

Mmm.. met dressuur loopt zani wel oke.. maar vaak moet ik haar wel enthousiast of actief ervoor maken.. Springen daar hoeft ze alleen maar de ring in te stappen en mevrouw is wakker.. Maargoed.. Corland is dan ook een springer denk ik dan ;) hahaha..
Jaaa jij, Margriet en ik posten nog wat hier.. ;) Naja, houden we elkaar op de hoogte van de vorderingen ;) haha..

Maar idd.. volgens mij lopen de corlandjes hier wel goed :D Leuk om te horen.. haha.. Wanneer heb jij weer wedstrijd dan?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:15

geen idee.. wil eigenlijk binnen nu en 3 weken wel weer CH rijden..
wel weer zin in ;)
Kriebelt wel, maar eenmaal in de ring kan ik alleen maar denken dat de
oxers zo groot zijn! Maar we oefenen nu veel dus komt wel goed ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:19

Wonderland kan erg netjes dressuur lopen! Het moet alleen niet te snel gaan, dan weet hij soms niet meer wat hij moet. Maar verder wel netjes! :j

Ik zal morgen nog op cc. Is maar 1 parcours maar kan dan toch nog even een rondje springen! Dan zondag crosstraining en dan een weekend niks. Het weekend daarna heb ik cross in Wieringerwerf!

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:40

Oeeh leuk zeg Margriet.. Ik wil als ik zeker weet dat ze met springen weer helemaal goed loopt en vertrouwen heeft ook een crosstraining/oefencrossje doen.. lijkt me echt leuk!!

Lotte: die oxers vallen in de B nog wel mee joh ;) Je moet niet naar de hindernis kijken van oeeh groot.. Maar wel van daar WIL ik overheen ;) haha!! En jouw paardje springt top.. So no worries :D

Ik hoop dat ik Zani weer in conditie heb voor volgende week woensdag :D 2 parcoursjes springen :D