ze mest super goed en ze doet weer zoals ze altijd doet 
sinds ze die antibiotica heeft gekregen dinsdag om kwart voor6 savonds mest ze steeds beter en vandaag helemaal op en top !!! ze is goed en snel herstelt
:D ben echt blij
:D Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze mest super goed en ze doet weer zoals ze altijd doet 
:D ben echt blij
:D
CarinaR schreef:Ja idd...
Mn instructrice gaat me helpen...
Vanmorgen weer een kwartiertje gereden... heb een half uur over gedaan om dr e vangen!
Meer mensen die daar problemen mee hebben met hun ferro?
Mijn eigen paard doe ik parelli mee... nu ook maar toegepast, anders had ik dr nooit te pakken gekregen... en jahoor, uiteindelijk gaf ze toe en kreeg ik toestemming t halster om te doen!
gebruikt ik de methode van Monty Roberts om aan te geven dat ik toch echt wil dat ze stil blijft staan. Wanneer ik dit doe is het geen probleem meer om haar te pakken. 
:D ik kijk evenof ik mee wil doen met de keuring maar ja wat houd dat dan eigenlijk allemaal in moet ze drachtig zijn geweest ...? hoe gaat dat in zijn werking ...?? bepaalde leeftijd ..?
CarinaR schreef:ster valt nog mee... maar moet zeggen... vind haar helemaal niet zo heel erg mooi... beetje ramshoofd en kleine oogjes... achja... maar moet zeggen dat ze nu ook beetje uit elkaar is gevallen door t stilstaan
echt gaaf voor het eerst gedaan dak er opzit .. wel aan longereer line en we hebbe begin gemaakt aan passage , traver.. echt kikke

:D voor het eerst een wedstrijd!!