Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anjatjeuh schreef:Mijn Negro heeft een redelijke voorpluk, enorm veel manen, maar helaas erg weinig staart.Ik hoop stiekem dat het toch nog wat gaat groeien, maar ik vrees ervoor...
Dierenarts is vandaag geweest om te kijken naar Urika's tand. Hij moet zoals ik dacht dus getrokken worden, maar de DA had niet de juiste tang mee dus hij komt donderdag terug. Moet zeggen dat ik er erg tegenop zie, ze wordt eerst algemeen verdoofd, dan nog een plaatselijke verdoving en dan wordt het gewoon met een grote tang eruit getrokken. Ik ga flauwvallen denk ik.
Het is bij mij vandaan niet eens zo ver. In de zomer komt mn moeder er iedere woensdag langs
ze gaat altijd een eindje verderop schapen drijven met de hond
(niet zelf gemaakt hoor) en let even op het oog....dat is d'r gewoon echt. Ben hier zoooooo blij mee, over een paar weekjes hangt dit gewoon in mijn huiskamer
Want dit wil ik ook van mijn Negrootje. Heb je voor mij een emailadres per PB ofzo?
Paradiso schreef:Wauw!!! Prachtig! Betaal je dat meisje ervoor? Wachtlijst?Want dit wil ik ook van mijn Negrootje. Heb je voor mij een emailadres per PB ofzo?
) en er zijn idd ook kosten aan verbonden.
Thnx! 
zoals ik al zei
dus ik ben blij dat deze voor me gemaakt wordt.
.
En is hij er dan zowieso wel te bewonderen? Of komt ie niet opdagen, toch Timbers
?
Veloz schreef:Echt een prachtige tekening. Ik kan het niet begrijpen dat je zoooo mooi kan tekenen! Ik heb ook interesse...Ik hoor dan graag van je via PB.
Ik heb die niet getekend hoor! Dat kan ik niet
...maar goed ik had nog steeds liever gezien dat hij helemaal goed kwam dus ik begreep het zeker wel

) als mijn paard met 7 jaar al in het ZZ-licht rijd. Is ie ook gauw verrot, ik zou liever willen dat ie nog wat langer mee gaat...
Dat is misschien iets persoonlijks maar ik vind het niet goed voor de spieren, pezen etc, aangezien paarden tot hun 8e in de groei zitten. Maar je ziet dus wel wat een goede kwaliteiten Negro door erft..

Veloz schreef:Nou ik zou er niet zo trots op zijn (wel vanwege de kwaliteiten van Negro dus uiteraard) als mijn paard met 7 jaar al in het ZZ-licht rijd. Is ie ook gauw verrot, ik zou liever willen dat ie nog wat langer mee gaat...
Dat is misschien iets persoonlijks maar ik vind het niet goed voor de spieren, pezen etc, aangezien paarden tot hun 8e in de groei zitten. Maar je ziet dus wel wat een goede kwaliteiten Negro door erft..