Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
taurus schreef:Wauw,Amaze dat ziet er goed uit!!
Wat een pracht van een veulen,daar mag je trots op zijn!!
En leuk die foto's van jou en je dochter........dat moet ik ook nog eens doen!!!
Dank je

amaze schreef:Hihi ,bedankt voor je stem Matthijs !![]()
...maar hij is een Tolando x Jetset !
Zie link... en profiel (ik heb trouwens mijn profiel pas vernieuwd met mooie
rijfotos-zoals langgeleden beloofd !)
..enne mooie foto hoor Matthijs !
toen hield ik absoluut nog niet van JetSetters
, en ik moet zeggen dat ik superblij ben met hem!

Nee, hij is hartstikke lief en betrouwbaar hoor, maar hij krijgt de laatste tijd rare trekjes.. (Stilstaan, en niet meer vooruit willen midden in de proef, of na het groeten bij het springen..
)

)

Junella schreef:Wat leuk Wiseguy15, wij hadden 3 nakomelingen van Jet Set X Ulft !!
We hebben nu alleen de merrie (nu 3 jarige) nog, daar heb ik al foto's van geplaats in dit topic.
In januari is haar wedstrijd debuut.
Erg leuk paardje trouwens!
Mag ik vragen hoe groot hij is?

amaze schreef:Junella schreef:Wat leuk Wiseguy15, wij hadden 3 nakomelingen van Jet Set X Ulft !!
We hebben nu alleen de merrie (nu 3 jarige) nog, daar heb ik al foto's van geplaats in dit topic.
hij lijkt in elk geval wel achter in de 1.70m

amaze schreef:Junella schreef:Wat leuk Wiseguy15, wij hadden 3 nakomelingen van Jet Set X Ulft !!
)Junella schreef:@ Jord: heb even de Jet Set van Olijf bekeken.
Wat een reus zeg!
Ook weer een hele mooie Jet Set![]()
Deze heeft erg veel qua uitstraling van onze 3 jarige merrie.
Wat voor afstammeling heeft jou merrie?

hij is 1.75m. gelukkig ben ik zelf ook nogal een grote dus
Matthijs_ schreef:@ Jokano: Waar die van mij onder valt, ben ik nog aan het uitvinden op het moment.. HahaNee, hij is hartstikke lief en betrouwbaar hoor, maar hij krijgt de laatste tijd rare trekjes.. (Stilstaan, en niet meer vooruit willen midden in de proef, of na het groeten bij het springen..
)
@ wiseguy15: Mooie foto's hoor! Niet te professioneel hè..

Matthijs_ schreef:Dat het er professioneel uitzag..