)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
2 weken geleden hebben we voor het eerst een onderling wedstrijdje gereden die we wonnen met 196 punten. Maar ik denk dat ik pas in het indoor seizoen wil starten, wil voordat we starten er wel écht klaar voor zijn.Clouwdy schreef:Wat leuk! Hele mooie merrie!! Ik heb ook een paar foto's van haar, ze heet Baboesjka? Ze is behoorlijk aan de maat toch? Alle foto's die ik kon vinden van Upper-class nakomelingen heb ik opgeslagen..haha.. Om een beetje een idee te krijgen wat hij gaat worden.. al zegt het natuurlijk helemaal niets
Ze is idd aan de maat, ze is 3 maanden geleden voor het laatst gemeten, toen was ze 1.74 m. Maar ik denk niet dat ze nog veel gaat groeien. Ik vind dit ook wel een mooie maat eigenlijk._Ivana_ schreef:Clouwdy schreef:Wat leuk! Hele mooie merrie!! Ik heb ook een paar foto's van haar, ze heet Baboesjka? Ze is behoorlijk aan de maat toch? Alle foto's die ik kon vinden van Upper-class nakomelingen heb ik opgeslagen..haha.. Om een beetje een idee te krijgen wat hij gaat worden.. al zegt het natuurlijk helemaal niets
Ja klopt! Wat leuk, ik ben best benieuwd naar foto'sZe is idd aan de maat, ze is 3 maanden geleden voor het laatst gemeten, toen was ze 1.74 m. Maar ik denk niet dat ze nog veel gaat groeien. Ik vind dit ook wel een mooie maat eigenlijk.
Jij hebt ook een leuk beestje zeg! Ik ben benieuwd hoe die zich verder gaat ontwikkelen.

jamestina schreef:Het is zeker een mooie merrie met veel maat.
Mijn merrie is eigenlijk net 3 jaar oud en 1.69 en weer aan het groeien.
Ik doe rustig aan met haar. Rij haar maar 2 x in de week en 1 en soms 2 x aan de longe.
Verder staat ze nog lekker dag en nacht buiten.
Ik wandel veel met haar op straat en soms neem ik haar mee naar het bos.
Ik heb nog geen rij foto's (ga ik binnenkort wel maken)
Hier 2 foto's van mijn monster

angelynnxx schreef:We hebben een meisje op onze pensionstal en daar staat een meisje met Upper-Class!
Een klein paardje maar weg lief! Voor meer info PB maar voor de eigenaar! xx
baywatch2006 schreef:Clouwdy schreef:Wat leuk! Ik ken dat paard ook van de foto![]()
Leek alsof Angelynnxx Upper-Class zelf bedoelde..
leek inderdaad of ze upper-class zelf bedoelde haha![]()
van welke foto ken je hem?
baywatch2006 schreef:Van de foto's op http://www.staldeseggelaer.nl/paardende ... d=27&TAAL=![]()
Leuk paard!!
Wat grappig dat je hem van de foto kent![]()
ben je wel eens op 'stal de seggelaer' geweest of gewoon toevallig op de site gekomen?
) Maar mijn merrie is zo'n schatje. Je zou niet geloven dat ze nog maar 4 is. Gaat mee op buitenrit, loopt zo de trailer in, is braaf op ander terrein. Ze kan alleen soms wel wat lui zijn, maar dat komt wel goed wanneer ze wat sterker wordt.
)
baywatch2006 schreef:volgens mij zijn alle upper-class nakomelingen wel erg braaf.
Die van mij is nu 4 jaar. maar met buitenrijden is hij super braaf. En op vreemd terrein is hij ook super braaf.
Ik dacht dat het door mijn andere paard kwam.. die is heel erg relax... Maar toen we bij de opfok met de trailer naar het land gingen.. wilde een ander veulen de trailer niet in.. dus ik zeg.. kom op... doen we eerst Elliot.. komt die ander wel mee.. en hups... alsof hij nooit anders doet..hahahha..
Bellisimo schreef:Bij ons op stal staan ook nog 2 upper-classjes (zijn overigens te koop). Foto's zijn gemaakt in mei, het zijn volle zusjes
De 1-jarige Ellemiek, Wisconsin x Upper-Class
De 2-jarige Dynamiek, Wisconsin x Upper-Class