Nakomelingen van Upper Class

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Ivana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 09:36

Even kijken of ik dat kan hoor! (ben nog niet zo handig met bokt ;) )

Afbeelding

splenius

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 09:48

welkom bij alle upper-class bezitters
Leuk dat je een upper-class merrie hebt gekocht.
veel succes met je merrie.
Ga je ook wedstrijden rijden

Ik heb een upper-class x jazz (3 jaar oud)
Ook een erg braaf paard heb haar net zadelmak gemaakt (geen probleem zeer makkelijk paard)

_Ivana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:59

Startkaart is idd al aangevraagd :) 2 weken geleden hebben we voor het eerst een onderling wedstrijdje gereden die we wonnen met 196 punten. Maar ik denk dat ik pas in het indoor seizoen wil starten, wil voordat we starten er wel écht klaar voor zijn.
Ik ga nu even al jullie upperclassjes in dit topic bewonderen.
Jamestina: heb jij al rij-foto's? Leuk dat je haar zelf zadelmak hebt gemaakt!

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:41

Wat leuk! Hele mooie merrie!! Ik heb ook een paar foto's van haar, ze heet Baboesjka? Ze is behoorlijk aan de maat toch? Alle foto's die ik kon vinden van Upper-class nakomelingen heb ik opgeslagen..haha.. Om een beetje een idee te krijgen wat hij gaat worden.. al zegt het natuurlijk helemaal niets :D

_Ivana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:38

Clouwdy schreef:
Wat leuk! Hele mooie merrie!! Ik heb ook een paar foto's van haar, ze heet Baboesjka? Ze is behoorlijk aan de maat toch? Alle foto's die ik kon vinden van Upper-class nakomelingen heb ik opgeslagen..haha.. Om een beetje een idee te krijgen wat hij gaat worden.. al zegt het natuurlijk helemaal niets :D

Ja klopt! Wat leuk, ik ben best benieuwd naar foto's :) Ze is idd aan de maat, ze is 3 maanden geleden voor het laatst gemeten, toen was ze 1.74 m. Maar ik denk niet dat ze nog veel gaat groeien. Ik vind dit ook wel een mooie maat eigenlijk.
Jij hebt ook een leuk beestje zeg! Ik ben benieuwd hoe die zich verder gaat ontwikkelen.

splenius

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 09:49

_Ivana_ schreef:
Clouwdy schreef:

Ja klopt! Wat leuk, ik ben best benieuwd naar foto's :) Ze is idd aan de maat, ze is 3 maanden geleden voor het laatst gemeten, toen was ze 1.74 m. Maar ik denk niet dat ze nog veel gaat groeien. Ik vind dit ook wel een mooie maat eigenlijk.
Jij hebt ook een leuk beestje zeg! Ik ben benieuwd hoe die zich verder gaat ontwikkelen.

Het is zeker een mooie merrie met veel maat.
Mijn merrie is eigenlijk net 3 jaar oud en 1.69 en weer aan het groeien.
Ik doe rustig aan met haar. Rij haar maar 2 x in de week en 1 en soms 2 x aan de longe.
Verder staat ze nog lekker dag en nacht buiten.
Ik wandel veel met haar op straat en soms neem ik haar mee naar het bos.
Ik heb nog geen rij foto's (ga ik binnenkort wel maken)
Hier 2 foto's van mijn monster
Afbeelding
Afbeelding

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 11:16

jamestina schreef:
Het is zeker een mooie merrie met veel maat.
Mijn merrie is eigenlijk net 3 jaar oud en 1.69 en weer aan het groeien.
Ik doe rustig aan met haar. Rij haar maar 2 x in de week en 1 en soms 2 x aan de longe.
Verder staat ze nog lekker dag en nacht buiten.
Ik wandel veel met haar op straat en soms neem ik haar mee naar het bos.
Ik heb nog geen rij foto's (ga ik binnenkort wel maken)
Hier 2 foto's van mijn monster

Die van jou is dan ook behoorlijk aan de maat :D

Ik was zaterdag nog even bij Elliot.. Volgens mij is hij niet erg groot.. Is moeilijk te zien..want er staat een jaarling bij die rond de 1.60 is!! Op de foto zie je een vriendin van mij, zij is 1.65.. we schatten dat hij ongeveer 1.53 is nu.. en hij is nu bijna 17 maanden.. Weten jij nog hoe groot ze was met een jaar? Ik denk dat die van mij iets kleiner blijft... maar blijft moeilijk te zeggen natuurlijk.. ze kunnen ook na hun 3e nog een groeispeurt krijgen.. Ik hoop alleen dat hij de 1.65 wel haalt..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

angelynnxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:29

We hebben een meisje op onze pensionstal en daar staat een meisje met Upper-Class!
Een klein paardje maar weg lief! Voor meer info PB maar voor de eigenaar! xx

Sammie

Re: Nakomelingen van Upper Class

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:15

Dat is niet de Upper-class van deze veulens, hoor. :)

Paardje zal wel (toevallig) dezelfde naam hebben.

baywatch2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 16:34

angelynnxx schreef:
We hebben een meisje op onze pensionstal en daar staat een meisje met Upper-Class!
Een klein paardje maar weg lief! Voor meer info PB maar voor de eigenaar! xx

Ik ben de eigenaar haha ;)
Sinds 5 maanden heb ik een Upper-class. Hij heet Baywatch en ben zo blij met hem!!
Zal even proberen om nog foto's toe te voegen maar weet niet echt hoe dat moet.

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 19:04

Wat leuk! Ik ken dat paard ook van de foto ;)

Leek alsof Angelynnxx Upper-Class zelf bedoelde..

baywatch2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:42

Clouwdy schreef:

leek inderdaad of ze upper-class zelf bedoelde haha :P
van welke foto ken je hem?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:46

Baywacth is op 04-05-06 geboren? De mijne op 08-07-06 :=

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:51

baywatch2006 schreef:
Clouwdy schreef:

leek inderdaad of ze upper-class zelf bedoelde haha :P
van welke foto ken je hem?

Van de foto's op http://www.staldeseggelaer.nl/paardende ... d=27&TAAL= :D

Leuk paard!!

baywatch2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:46

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:05

baywatch2006 schreef:
Van de foto's op http://www.staldeseggelaer.nl/paardende ... d=27&TAAL= :D

Leuk paard!!

Wat grappig dat je hem van de foto kent ;)
ben je wel eens op 'stal de seggelaer' geweest of gewoon toevallig op de site gekomen?

Zo nu en dan ga ik op zoek naar nakomelingen van Upper-Class.. alleen op het internet hoor. Om een beetje een idee te krijgen hoe de nakomelingen er uit zien. Die van mij is nu bijna 1,5 jaar.. de oudste van nakomelingen zijn geloof ik 4 jaar nu? Leuk om overeenkomsten te zien.

_Ivana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 20:19

Knap paard zeg die Baywatch! Leuk om ook een 4 jarige te zien, dan kan ik ook eens wat vergelijken. ;)
Clouwdy ik ben benieuwd hoe die van jou gaat uitgroeien, leuke snoet heeftie al zeg. Zijn uitdrukking doet me een beetje aan die van mij denken.
Jamestina; die van jou lijkt nog een beetje puppy-achtig, maar ook groot zeg voor 3 jaar! De mijne is laatste jaar nog 4 cm gegroeid. Hij kijkt wel erg charmant zo met zijn vliegkap op :+

Sammie: ik ken ook geen lastige nakomelingen van upperclass (al ken ik er maar weinig :o ) Maar mijn merrie is zo'n schatje. Je zou niet geloven dat ze nog maar 4 is. Gaat mee op buitenrit, loopt zo de trailer in, is braaf op ander terrein. Ze kan alleen soms wel wat lui zijn, maar dat komt wel goed wanneer ze wat sterker wordt.

Hieronder nog een foto van ons van een maandje geleden. Je ziet dat ik daar nog wat te veel probeer te regelen. (Maar ja, dat sturen valt met zo'n groot en jong paard niet altijd mee :D )

Afbeelding

baywatch2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:32

Zo op die foto heeft hij wel veel weg van baywatch!
Klopt inderdaad dat de oudste van Upper-class nu 4 jaar zijn

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 17:24

Ergens vind ik ze allemaal wel wat van elkaar weg hebben. Het zijn niet echt totaal andere paarden.. En helemaal de bruine met 2 witte achtervoetjes :D

baywatch2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:08

volgens mij zijn alle upper-class nakomelingen wel erg braaf.
Die van mij is nu 4 jaar. maar met buitenrijden is hij super braaf. En op vreemd terrein is hij ook super braaf.

Bellisimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:47

Bij ons op stal staan ook nog 2 upper-classjes (zijn overigens te koop). Foto's zijn gemaakt in mei, het zijn volle zusjes :)

De 1-jarige Ellemiek, Wisconsin x Upper-Class
Afbeelding

De 2-jarige Dynamiek, Wisconsin x Upper-Class
Afbeelding

Afbeelding

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 23:10

baywatch2006 schreef:
volgens mij zijn alle upper-class nakomelingen wel erg braaf.
Die van mij is nu 4 jaar. maar met buitenrijden is hij super braaf. En op vreemd terrein is hij ook super braaf.

Die van mij is ook super braaf! Niet zo snel onder de indruk van 'spannende' dingen.. Hij is super eerlijk en heeft respect voor je. De eerste keer laden op de trailer was nog met zijn moeder.. toen moest hij er in getild worden door een paar man... op de heen en terugweg.. Toen ik van stal wisselde moest hij naast mijn andere paard... Die andere heb ik al 18 jaar en nog nooit heeft hij moeilijk gedaan met laden.. die kan je nog laten wonen in een trailer.. Dus ik had hem eerst in de trailer gezet.. en kwam daarna met de kleine.. maakte een grapje "Let maar eens op! Die wordt net als Gio.. en doet even voor hoe het moet".. en ja hoor.. hij liep zonder twijfel in een keer door de trailer in :D Ik dacht dat het door mijn andere paard kwam.. die is heel erg relax... Maar toen we bij de opfok met de trailer naar het land gingen.. wilde een ander veulen de trailer niet in.. dus ik zeg.. kom op... doen we eerst Elliot.. komt die ander wel mee.. en hups... alsof hij nooit anders doet..hahahha..

Ik hou wel van dat relaxe karakter.. Lekker koel in de kop maar toch speels en soms stout.. maar hij gaat nooit de grens over..

Enige waar hij niet braaf mee is.. is zijn haar knippen... dat HAAT hij echt.. Dus dat wordt het thema voor de winter :+

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 23:17

Bellisimo schreef:
Bij ons op stal staan ook nog 2 upper-classjes (zijn overigens te koop). Foto's zijn gemaakt in mei, het zijn volle zusjes :)

De 1-jarige Ellemiek, Wisconsin x Upper-Class

De 2-jarige Dynamiek, Wisconsin x Upper-Class

Is het Wisconsin x Upper-Class of Upper-Class x Wisconsin? De oudste Upper-Classen zijn 4 jaar.. dus als de moeder een Upper-Class is.. dan was ze 2 toen ze de 2 jarige kreeg en is ze toen ze 1 jaar was gedekt? :?

De jaarling heeft wel een Upper-Class hoofdje.. leuke aftekeningen ook! Bij de 2-jarige herken ik de uitstraling in de ogen.. Maar heeft naar mijn smaak teveel wit..

Bellisimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 23:18

Mams is een Wisconsin, helemaal niet bij nagedacht met het typen :)

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 23:22

Bellisimo schreef:
Mams is een Wisconsin, helemaal niet bij nagedacht met het typen :)

Dat verklaart een boel :D Ik keek nog even in je profiel en zag daar ook Upper-Class als moeders-moeders-vader staan.. Maar denk dat je een Upper-Class (v) x Wisconsin (mv) x Roemer (mmv) bedoeld?