Zie liet het net op Orion zien dus kun je nagaan... Plassen en knipogen en piepen en slaan! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zie liet het net op Orion zien dus kun je nagaan... Plassen en knipogen en piepen en slaan!
Ik hoop het ook
Ik hoop het ook
Sydney schiet ZELDEN mis met zijn zaadjes....

joepie!!!
alweer gefeliciteerd Orionneke!!! Ik ben zo blij voor je dat ze nog drachtig is, en laat haar goed in haar oren knopen dat ze je niet meer zo moet laten schrikken! Koop maar vast zo'n boek van Daphne Dekkers voor der
(zoiezo als ik sydney een keer zie
) Downhill schreef:HEb net Marcel de Boer gesproken:
Sydney springt weer parcoursjes (vandaag moest Sydney nog even dekken en staat ie even niet bij Marcel.) In "De Wolden" bij Embroek is ie 1 x M gestart en daarna Z. Dit pakte hij heel goed op. Er deden meer dan 200 paarden mee en Sydney heeft niet een PLEKJE weten te bemachtigen.
Daarnaast is Sydney 4e geworden op de Drentsche Kampioenschappen en is hij geplaatst voor Ermelo! De eerste week van september (weet Marcel niet zeker of het de 1e of 2e week van September is) moet Sydney in Ermelo starten.
Als je BINNENKORT op www.startlijsten.nl kijkt en dan onder HIPPIADE kijkt dan zal er tegen die tijd wel start-TIJDEN vermeldt staan. Ik ben in ieder geval van de partij om foto's te maken van Marcel en Sydney!!!
Het is nog steeds niet bekend WIE Sydney INTERNATIONAAL gaat starten. Voorlopig blijft ie nog even onder het zadel bij Marcel.
????????? Kom ik ook met mijn camera