Een uurtje glas gekuist, ruit is ondertussen vervangen...er zijn ergere dingen in het leven denk ik al de hele dag bij mezelf
Maar het was hier zo een rustig gehuchtje toen ik er kwam wonen...enkele landbouwers, veel open ruimte en altijd peis en vree....en nu de laatste jaren...pffffff
* droomt verder over verhuizen *
Mag nu losstappen en draven (5 minuten) op straat en dan nog in de bak onder het zadel stappen en draven (4 minuten). Zondag was ze best gespannen en was het tempo in draf behoorlijk zoek, steeds versnellen en vertragen en was ze erg stijf. Gisteren was het weer veel fijner, lekker ontspannen zakken ook en al veel meer ritme en balans in de wendingen, want dat toch wel weer heel anders als alleen maar rechtdoor natuurlijk. Nu elke dag maar eventjes zo volhouden en dan half augustus weer terug en hoop dan langzaamaan meer minuutjes mogen gaan rijden.
Blijkt allergie op een beet van één of ander steekbeest te zijn. Spuit kortwerkende cortisone gekregen, enige optie...niet goed want beest heeft cushing. Maar niks doen lost ook niks op in dit geval.
In totaal 6 plekken als tennisballen tot bloedens toe opengebeten
Nu lijkt ze wel een kerstboom met allemaal zilverkleurige bollen
Weer in de piste dus !
)
Heb ik weer ergens iets gemist ?
Arm peerd
Don Piedro...Pietertje
En de D-Day merrie is Pandora en is Pando of Moppie...maar ik heb ook een poes die Moppie noemt...dus wordt ingewikkeld