Mijn hengst is nu een jaar, en heet Happy Dreams. Die is vanaf dag 1 graag in handen. We hebben hem direct aan het halster mee naar buiten en binnen genomen en is nu hartstikke mak. Ben blij dat we dit zo consequent hebben gedaan. Maar inderdaad, die van ons is ook vanaf dag 1 super braaf.
Alter_Ego
Geplaatst: 08-05-13 20:58
Ons Dreamboy x Zuidhorn merrieveulen, anderhalve dag oud
Die van mij wilt nog niet echt, maandag is ze uitgerekend. Dus nog even spannend
moniek21
Geplaatst: 09-05-13 17:38
Alter_Ego wat een knapperd ...nog wat suggesties I'am , Important , Idaho, impossible , In dreams ,
Mijn Dreamboy was heel schuw toen ik hem kreeg , hij was toen 5 mnd en niet veel gewend .... Maar dat is nu veel beter ...hij komt gelijk als hij me ziet en kan hem ook lekker borstelen
Laatst bijgewerkt door moniek21 op 09-05-13 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kom even binnenvallen Wat een mooi veulen Alter_Ego.. Ik ben heel benieuwd hoe DB zijn nakomenlingen het gaan doen strak ! Voor een naam voor een merrie.. Impressive Dream?
Maandag uitgerekend en om half 12 is ze nog geboren.. Een prachtig merrieveulen en gelukkig gezond Heel donkerbruin, met achter 2 mini voetjes. Echt een dotje, zal snel foto's plaatsen!