Op mn werk rij ik de paarden ook geregeld op S&T voor militaire doeleinden, moet zeggen dat merendeel er gewoon mee wegloopt. Zijn dan wel paarden die niet een heel overgevoelig bekkie hebbem.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaskiaKur schreef:In de proef
In het begin sloot hij zich dan af en kon ik er niet meer aan rijden. Heb van te voren veel schakelingen gereden en wat meer tempo. Dat was wel in het begin toen we net een combinatie waren. Nu kan ik het steeds beter voorkomen en blijft hij achter er meer aan trekken. Ook niet teveel bovenin zetten. Maar voornamelijk bezig met hem blijven; schakelen tijdens de proef (in de grijze zones)
SaskiaKur schreef:Heeft Vince ookGewoon tijd geven. Hoelang rij je nu M1? Denk ook aan je ademhaling, probeer tijdens de oefeningen door door te blijven ademen.
Het is wel voor jou moeilijker om het eruit te rijden aangezien hij al 14 is!
Iemand nog weekendplannen?
@ 1978: Ik vind het ook nog steeds moeilijk. Voornamelijk nu in het M2 omdat je bijna geen grijze zones meer hebt. Denk in het Z1 dat het me beter afgaat. Denk alleen dat hij dan wel weer moeilijker bij elkaar te rijden is ivm de lange meters die hij moet maken. Of had jij daar geen last van?