Empress schreef:ik was gister met de springwedstrijd foutloos! Hij was wel gespannen en op zich gehoorzaam, alleen hij sprong veel hindernissen beetje overdreven :p hij ging echt af! Dus daardoor gooide hij mij af en toe was uit balans. Maar was super tevreden! Het moet nu nog een beetje normaler worden. Had gelukkig wel veel controle
Als nog hartstikke netjes!

Ik ben officeel L2 hoor

Had 2x 182 en was 3e en 4e. Was wel een erg lieve jury hoor, maar ben er echt onwijs blij mee
Nu lekker doortrainen, want volgende wedstrijd staat pas over een maand.

Dus konden we net zo goed wedstrijd doen. Nu nog steeds meer controle krijgen, want ben zo bezig met hem erbij houden en terug nemen dat ik ook niet om mijn eigen houding denk haha. Hij lanceert me dan soms, en voor ik t weet zijn we alweer bij de volgende sprong. Vind het zelf ook nog moeilijk met uitkomen, en dan heb ik al snel zo iets van ga maar dan red je het wel (te groot dus), ipv dat ik hem op dat moment inhoud want dan ben ik bang dat hij te kort komt. Op training oefenen ik het wel, maar in het parcours zie ik het soms nog niet, vooral als Ad dan heter is. Enn hij maakt zich nog erg lang op de sprong, en daardoor vind ik het moeilijk om goed mee te komen.